خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: بیش از ۲۵ سال در لباس پاسداری انجام وظیفه می کنم لذا پاسداری را نمی توان در یک کلام معنی کرد بلکه کتاب نابی است که لحظه های آن در دفاع مقدس، دفاع از حریم اسلام ،خدمت رسانی به محرونان و کمک به پیشرفت عمران و آبادانی کشور خلاصه شده است. پاسداری نقطه انتهایش جهاد و شهادت برای امت اسلامی و درراه خداست.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۲۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در سمت معاونت اجرایی سپاه قزوین کارهای بزرگی انجام داده است که مدیریت و کمک رسانی در سیل اخیر و زلزله کرمانشاه را با حضور میدانی را می توان از جمله این اقدامات دانست.
سرهنگ محرمعلی والدی درباره پاسداری مطالب جالبی را بیان کردند که از نظر مخاطبان می گذرد:

والدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداری بر گرفته از مکتب عاشوراست و امام حسین الگوی بی بدیل پاسداران می باشد. پاسدار اطاعت پذیر ولایت بوده و خود را تجهیز به علم برای مقابله با بحران، تهاجم می کند.

وی با اشاره به هجمه ها و شبهات علیه پاسداران و مجموعه سپاه توسط دشمن گفت: دشمن تکلیفش معلوم بوده و علت تهاجم به سپاه مشخص است، هرجایی که انقلاب دارای نقطه قوت باشد دشمن ابتدا با شبهه افکنی تضعیف سپس با تحریم و جنگ در پی حذف آن می باشد.پاسداران یک نیروی مردمی هستند و هرجا کشور نیاز داشته باشد برابر در خواست طبق قانون ورود پیدا می کنند. دشمن نگران است که پاسداران آنها را از عراق سوریه یمن بیرون کردند و دستشان را از منافع مسلمانان کوتاه کردند.

والدی اظهار داشت: بیش از ۲۵ سال در لباس پاسداری انجام وظیفه می کنم لذا پاسداری را نمی توان در یک کلام معنی کرد بلکه کتاب نابی است که لحظه های آن در دفاع مقدس، دفاع از حریم اسلام ،خدمت رسانی به محرونان و کمک به پیشرفت عمران و آبادانی کشور خلاصه شده است. پاسداری نقطه انتهایش جهاد و شهادت برای امت اسلامی و درراه خداست.

وی تصریح کرد: پاسداری در مکتب عاشورا مانند پرواز بر بال ملائک بوده، نمی توان پاسداری را یدک بکشیم اما به دردهای مردم بی تفاوت باشیم، کمک به دولت ها، مردم و مستضعفین را افتخار بزرگی برای خود می دانیم.

والدی افزود: پاسداری به معنای مراقبت و نگهداری از ارزش هاست، مردم ایران را هیچ حکومتی به خود ندیده و وفادارترین ملت ها به انقلابشان بودند که طبق فرموده امام ؛برتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) هستند.برای شناخت پاسداری باید عاشورا را با همه سختی هایش بپذیرید اگر نتوان سختی ها را قبول کرد نمی توان لباس پاسداری پوشید.

وی در پایان ضمن گرامی داشت روز پاسدار گفت: قدم زدن در راه خدا سخت و شیرین است که می توان با عبور از سختی ها و گردنه ها مسیر هموار را در افق کشور تجربه کرد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها