مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عمار مشهد در مراسم تقدیر از پاسداران خواهر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار گفت: سپاه حتی در خارج از مرز‌ها با حضور به موقع خود در سوریه و لبنان آمادگی و حضور خود را ثابت کرده تا جایی که این حضور و آمادگی همچون خاری در چشم دشمن و باعث ضعف و استیصال اوست.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۴۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام احمدی در جمع اعضای شورا و فرمانده خواهر حوزه چهار حضرت فاطمه (س) در روز پاسدار حضور یافت.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری امام حسین (ع) بیان کرد: سپاه در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی پیشرو و جلو دار بوده است که این نشان دهنده ایثار و فداکاریست.

احمدی ادامه داد: سپاه حتی در خارج از مرز‌ها با حضور به موقع خود در سوریه و لبنان آمادگی و حضور خود را ثابت کرده تا جایی که این حضور و آمادگی همچون خاری در چشم دشمن و باعث ضعف و استیصال اوست.

وی افزود: قرار دادن سپاه در لیست گرو‌ه‌های تروریستی باعث وحدت و انسجام بیشتر مردم و نشان دهنده عظمت سپاه و حضور این نهاد در بین مردم و یکپارچگی قشر‌های مختلف شده است که شاهد این ادعا پوشیدن لباس سبز رییس مجلس و وزریر دفاع در دفاع از سپاه و آرمان‌های اوست.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه بسیج ناحیه مقاومت سپاه عمار خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب شروع شده و مسلما سخت‌تر از گام اول هست و دشمن با سیلی که از جمهوری اسلامی خورده است به فتنه انگیزی و توطئه گری خود ادامه خواهد داد.

احمدی گفت: ما به عنوان یک سپاهی از این حرکت دشمن خوشحال هستیم که به وظایف خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عمل کرده و موجبات ناراحتی دشمن را فراهم کردیم.

در پایان مراسم  از دو نفراز خواهران  پاسدار حوزه تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها