توسط بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار صورت گرفت؛

مراسم افتتاح پایگاه بسیج پیام آزادگان

مراسم افتتاح پایگاه بسیج پیام آزادگان توسط جمعی از آزادگان زیر نظر بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار، با حضور سردار افراسیابی و حجت السلام احمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۴۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار مشهد در این مراسم بعد از تبریک ایام شعبانیه روز پاسدار و جانباز را نماد آزادگی برای آزادگان خواند و گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن ۲۱ هست و بسیج و سپاه از نهاد‌هایی است که مولود انقلاب اسلامی و خود معجزه دیگری است.

وی ادامه داد: قرار دادن سپاه در لیست گرو‌های تروریستی نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن از این نهاد انقلابی است.

احمدی با اشاره به صحبت‌های امام خمینی(ره) که " هر گاه دشمن از شما تعریف کرد باید در کار خود تامل و هر گاه دشمنی کرد باید بدانید که مسیر حق را انتخاب کرده اید و باید آن را ادامه بدهید"؛  تاکید کرد: استقامت مردم و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در مقابل استکبار از مرز‌های جمهوری اسلامی گذشته و در اقصی نقاط جهان رسوخ کرده و عامل تسلیم دشمن شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار مشهد بیان کرد: شما صاحب تفکر و عنصر اصلی این انقلاب هستید؛ و هدف از ایجاد پایگاه، برقراری ارتباط و انتقال تجارب بین نسل اول انقلاب و کسانی که میخواهند گام دوم انقلاب را برداشته و نقش آفرینی کنند، است.

در پایان مراسم حکم فرمانده پایگاه توسط مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار به ایشان اهداشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار