خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

موکب های مستقر در مناطق سیل زده نیاز به پشتیبانی نقدی و غیرنقدی مردم دارند

همایش موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان قزوین جهت کمک خیرخواهانه به سیل زدگان کشور برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۵۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(دوشنبه) همایش موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان قزوین جهت کمک خیرخواهانه به سیل زدگان کشور برگزار گردید.

خیر الله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اذعان کرد: اگر درد دیگران را متوجه نشویم انسانیتمان زیر سوال رفته است.

وی با اشاره به نقش مهم و اثر گذار خیران در رفع مشکلات پیش آمده اذعان کرد: خیران جایگاه ویژه ای در کمک رسانی به مردم داشته اند؛ در طول ۴۰ سال انقلاب همه مردم در همه موارد و موانعی که بر سر راه انقلاب بوده است یکدل و همدل به یاری هم شتافته اند و این مسئله در عرصه های مختلف به اثبات رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شدد: ما خیلی از مشکلات مدارسمان را با دلسوزی خیران حل کرده ایم و مدارسی با همت خیران احداث شده که مرکز علم و فرهنگ و تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان شده است.

رحمانی با تقدیر از اقدامات خیرین مدرسه ساز استان قزوین توضیح داد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین برای ساخت مدارس در مناطق سیل زده و ارسال لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق سیل زده برنامه ریزی هایی داشته اند و در آینده آن را عملیانی خواهند کرد.

وی گفت: خیران میلیاردها پول خرج مدرسه سازی می کنند و حاضر نیستند اسمی از آنها در میان باشد و این مسئله اوج ایثار این عزیزان را نشان می دهد، کسی که شب را بخوابد و نداند هموطن و همسایه اش در چه وضعیتی می خوابد مسلمان نیست.

موکب ها نیاز به پشتیبانی نقدی و غیر نقدی مردم دارند

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز در این همایش عنوان کرد: سپاه کمک های مردمی را جمع آوری و به مناطق ارسال می کند و با مدیریت صحیح بین سیل زدگان توزیع می نماید .

وی توضیح داد: اولویت اول مردم مناطق سیل زده خصوصا خوزستان غذای گرم و پوشاک است و در مناطقی که از وضعیت بحران درآمده است به موضوعات سخت افزاری و تعمیرات ساختمانی پرداخته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: موکب هایی که از قزوین در آن مناطق مشغول طبخ غذای گرم و توزیع آن بین مردم هستند، نیاز به پشتیبانی نقدی و غیر نقدی خیرین و همنوع دوستان دارند تا از آلام مردم سیل زده بکاهند.

طاهرخانی تبیین کرد: سپاه پاسداران از همان لحظات اول دستور فرماندهی کل قوا در ایام تعطیل با اعلام آماده باش فوری در مناطق حضور پیدا کردند و با توان و نیروی بسیج به یاری مردم سیل زده شتافتند.

این مسوول در خاتمه گفت: امیدواریم با کمک ها و همدلی مردم عزیز مشکلات پیش آمده در مناطق سیل زده در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.

 1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار