خبرهای داغ:
هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع «رونق تولید» و«حقوق بشر ضد آمریکایی» با حضور؛ هنرمندان در نگارخانه مهر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۷۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرشته زارعی مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین، در حاشیه برگزاری این ورکشاپاذعان کرد:
: این ورکشاپ به‌صورت کارگاه یک‌ روزه از ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت: شعار سال 98 یعنی «رونق تولید» همچنین «حقوق بشر آمریکایی» برگزار شد که در آن دانشجویان و هنرمندان جوان رشته گرافیک آثار خود را خلق کردند.
وی افزود: در این ورکشاپ هنرمندان قزوینی اقدام به طراحی پوستر به‌صورت دیجیتال و دستی کرده که تلاش می‌شود طرح‌های هنرمندان به‌صورت نمایشگاهی و در فضای مجازی به نمایش گذاشته شود.
زارعی تصریح کرد: در کنار برگزاری این ورکشاپ ها از جوانان هنرمند برای حضور در این کارگاه‌ها دعوت می‌شود چرا که استعدادیابی از جمله اهداف این ورکشاپ ها محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان، دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از جمله دانشگاه‌های: میرعماد، کار و دارالفنون نسبت به حضور خود در این کارگاه ثبت‌نام و در آن حضور یافته‌اند.
وی با بیان اینکه برای این ورکشاپ از «محمد برین» که از مدرسان مجرب و هنرمند قزوینی است بعنوان داور دعوت به عمل آمده و از 4 نفر برگزیده این ورکشاپ در روز 27 فروردین ماه جاری هم‌زمان با اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
زارعی تأکید کرد: در طی سال جاری تلاش می‌شود شعار راهبردی «رونق تولید» در تمام کارگاه‌های حوزه هنری مورد توجه جدی قرار بگیرد.
مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری در پایان اظهار کرد: هنر یکی از بهترین ابزارها برای تبیین موضوعات مختلف است و حتی می‌توان گفت ابزاری بهتر از آن وجود ندارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها