حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر به همراه مسئول روابط عمومی سپاه استان از روستای سیل زده عبدالسید بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۸۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در این دیدار ضمن دلجویی از آسیب دیدگان سیل اخیر شهرستان شوشتر از میزان خدمت رسانی به این روستا دیدن کرد.

حجت الاسلام حسینی صدر در دیدار با برخی  اهالی مردم روستای عبدالسید، با بیان اینکه، لجن کشی را نیاز روستاهای مختلف منطقه دانست و گفت: ۵ دستگاه لجن کشی سپاه به زودی وارد این شهرستان خواهد شد تا با فرو‌کش کردن آب عملیات لجن کشی در منطقه انجام گیرد

وی بارش باران را نعمتی از جانب خداوند دانست و افزود: این باران برکات زیادی داشته است چرا که سالیان زیادی کشورمان در خشک سالی به سر می برد و خداوند علی رغم بسیاری از تحلیل و رصدها که البته برخی از آن ها مغرضانه بود و می گفتند در آینده بسیاری از مردم ایران مجبور به ترک وطن خود خواهند شد اما خداوند باران رحمت خود را نزول کرد.

در این دیدار اهالی مردم عبد السید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته خواهان محکم کردن سیل بند جهت جلوگیری از ورود آب به روستا شدند.

ارسال نظرات