خبرهای داغ:
تجمع ضدآمریکایی در دانشگاه آزاد اسلامی بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۲۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، همزمان با حمایت همه جانبه احزاب و گروه ها، نهادها و مردم سراسر کشور  از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان امروز بعد از نماز ظهر تجمع اعتراض‌آمیز در ابن واحد برگزار کردند.

در ابتدای این مراسم باشکوه حجت‌الاسلام روح‌الله فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تشکر کرد و گفت: امروز ما اینجا جمع شده ایم تا به اقدام نا به خردانه ترامپ و به معنای واقعی دیوانه و احمق پاسخ دهیم، چرا که سپاه از دل مردم بیرون آمده است، سپاهی که مولود انقلاب بوده و به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی در ادامه افزود: این پاسدارن بودند که با تمام افتخار در 8 سال جنگ تحمیلی با ارتش دنیا جنگیدند، در طول 8 سال دفاع مقدس صدام از 32 کشور جهان بهترین سلاح های پیشرفته و مشاوره نظامی دریافت می کرد و اما سپاه یک تنه در برابر آنها ایستادگی کرد و توانست به پیروزی برسد و امام (ره) در این لحظه بود که آرزو می کرد که ای کاش یک پاسدار بودم.

فتحی افزود: امام (ره) سپاه و بسیج را لشکر مخلص خدا دانست زیرا مخلصانه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد، سپاه در تمام لحظه ها با مردم بوده و خواهد بود زیرا سپاه نشان داد که خادم مردم است و حتی توانسته از ملت های مظلوم دنیا حمایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان افزود: آمریکای تروریسم پرور و حامی تروریسم در جهان، با جلوه دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی می خواهند بر تجاوزگری های خود در جهان و منطقه سرپوش بگذارند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است، که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی کشور در حفظ امنیت منطقه و مبارزه با تروریست های دست نشانده آمریکای جنایتکار نقش‌آفرینی کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات