دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب گفت: نوروز امسال، 92 هزار و 310 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری و توریستی میاندوآب دیدن کرده اند.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۳۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، فاطمه علیزاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدید 92 هزار و 310 نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و گردشگری میاندوآب در ایام نوروز امسال، اظهار کرد: این  میزان بازدید مربوط به جاذبه های تاریخی، طبیعی و دست ساز شهرستان میاندوآب است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب، افزود: بر اساس آخرین آمار در نوروز امسال، یک هزار و 285 نفر در مراکز اسکان، چادرهای مسافرتی، هتل و مهمانپذیر در میاندوآب اقامت و اسکان یافته اند، که بیشترین میزان آن با 39/77 درصد مربوط به مراکز وابسته به آموزش و پرورش بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بازدیدهای مسافران نوروزی در میاندوآب از جاذبه های طبیعی بود، تصریح کرد: بر اساس آمار جاذبه های طبیعی با 55 هزار و  480 بازدیدکننده، بیشترین آمار حضور و بازدید مسافران نوروزی را داشته و بعد از آن آثار تاریخی و فرهنگی با 20 هزار و 500 بازدید کننده و جاذبه های دست ساز با 16 هزار و 330بازدید کننده بیشترین بازدید را داشته اند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نوروزی از یک تا 15 فروردین امسال، در مجموع 33 مورد بازرسی و نظارت از مراکز مختلف اقامتی و خدماتی مسافرتی انجام گرفته است.

علیزاده اظهار کرد: راهنمایان گردشگری و اکیپ های هلال احمر در ورودی های شهر در ایام نوروز حضور داشتند و بروشور معرفی میاندوآب را در اختیار مسافران قرار می دادند و بنرهای راهنمایی مسافران نوروزی و مراکز گردشگری و اقامتی شهرستان نیز نصب شده بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات