خبرهای داغ:

خبرنگاران با فرمانده سپاه خوی دیدار کردند

خبرنگاران خوی در حمايت از سپاه، ضمن ادای احترام به يادمان شهدای سپاه با فرماندهان و كاركنان اين نهاد انقلابی ديدار كردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۳۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از خوی، خبرنگاران خوی با حضور در ستاد سپاه خوی واقع در پادگان سردار شهيد شرفخانلو ضمن ادای احترام به يادمان شهدای پاسدار، اقدام وقيخانه رژيم آمريكا در تروريست خواندن سپاه را محكوم و حمايت قاطع خود را از سپاه و اقدامات جهادی اين نهاد انقلابی اعلام كردند.

در اين ديدار سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي فرمانده سپاه خوی ضمن تبريك اعياد شعبانيه و تقدير و تشكر از حضور خبرنگاران در حمايت از سپاه و انعكاس اخبار اين نهاد، گفت: شما خبرنگاران عزيز با حمايت خود مسئوليت ما را در قبال این مردم شهید پرور سنگين کردید، سپاه در ایران و در میان مردم محبوب است که  اين ارزش در سايه خون شهداست و از خدا می خواهيم در مقابل شهدا ما را شرمنده آنها نكند.

وي تصریح کرد: آمريكا با پرورش داعش خود حامی تروريسم است، داعش علیه مسلمانان جنابات زیادی را در منطقه انجام داد که با برنامه ریزی خوب سپاه قدس و شجاعت و ایثارگری های مدافعین حرم توانستیم آنها را در منطقه نابوده کنیم.

فرمانده سپاه خوی در ادامه اظهار داشت: پاسداران در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته و همیشه در کنار مردم خواهند بود.

 وی افزود: عنايت خدا بود كه ترامپ اين اشتباه را بكند و چهره واقعی خود را بیش از پیش به جهانیان و مردم ایران و مسئولان نشان دهد تا بلکه باور داشته باشیم آمریکا دشمن واقعی ما است و هیچ منفعتی برای این کشور و مردمان ندارد، قطعا با تکیه بر نیروهای متخصص ایرانی کشورمان در تمام حوزه ها به سمت پیشرفت خواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات