امام جمعه خوی گفت: بدنه سپاه به معنای واقعی مردمی است.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۳۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار داشت: اقدام شرم آور و برخلاف مقررات بین المللی آمریکا، به خاطر ترسی است که آمریکاییان از این نیروی انقلابی دارند.

وی در ادامه ریشه‌های ترس آمریکا از سپاه را در دو محور ارزیابی کرد و گفت: ارزش‌های حاکم بر سپاه پاسداران و عملکرد موفق سپاه در طول ۴۰ سال از جمله ریشه‌های ترس آمریکا از سپاه می‌باشند.

خطیب نماز جمعه خوی در ادامه با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، اظهار داشت: در ارتباط با فضیلت و جایگاه نیرو‌های مسلح همین قدر کافی است که امام زین العابدین (ع) از درگاه خداوند چنین درخواست می‌کند (خدایا مرا از لشکریان خود قرار ده که لشکریان تو پیروزند).

 وی در ادامه مواردی را به عنوان ویژگی‌های برجسته و منحصر به فرد ارتش و سایر نیرو‌های مسلح برشمرد و گفت: فرمانده کل قوای نیرو‌های مسلح یک شخصیت مجاهد، انقلابی، مجتهد و فقیه زمان شناس اسـت، مکتبی بودن یکـی از افتـخارات منـحصر بـه فـرد ارتـش و سایر نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، داشتن پایگاه قوی و محکم در میان توده‌های جـامعه اسـلامی ایـران و دارا بودن بر تجربیات منحصر به فرد ۴۰ ساله از جمله ویژگی‌های برجسته و منحصر به فرد ارتش و سایر نیرو‌های مسلح است.

 خطیب نماز جمعه خوی، در خطبه دوم با تبریک ۱۱ شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان با اشاره به ویژگی‌های حضرت علی اکبر (ع) که یکی از شهدای جوان حماسه کربلا بود، اظهار داشت: اخلاق و ادب ولایت مداری، ایثار و وفاداری، شجاعت و شهامت از جمله ویژگی‌های برجسته آن بزرگوار بود.

وی با اشاره به جایگاه و مشکلات جوانان، اظهار داشت: در عظمت دوران جوانی همین مقدار کافی است که رسول خدا (ص) می‌فرماید در قیامت هیچ بنده‌ای قدم از قدم بر نمی‌دارد تا بـه این پرسـش‌ها جـواب بدهـد عمرش را در چه کاری مصرف کرده و جوانی خود را در چه راه تمام کرده است.

خطیب نماز جمعه خوی؛ در ادامه احکام و مـسائل دینـی، تعلـیم و تـربیـت، رابطه جوان با والدین، اوقات فراغت و تفریحات، اشتغال و ازدواج، تهاجم فرهنگی، شادی و شادکامی و…، مسائل سیاسی و دوست یابی را از جمله مسائل و مشکلات جوانان برشمرد و اظهار داشت: ضرورت دارد مسئولان اجرایی و فرهنگی و متولیان مربوطه این موضوعات را جدی بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظرات