امام جمعه سردشت گفت: سپاه به علت دفاع از مظلومان جهان جایگاه خاصی را در بین مردم کشورمان به دست آورده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۴۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، ماموستا محمد واوی امروز در دیدار با فرمانده سپاه سردشت به مناسبت ایام شعبانیه، افزود: سپاه پاسداران از دل مردم برخواسته و هر قشری به نوعی خود را وابسته به آن می داند که با چنین ظرفیتی فایق آمدن بر مشکلات هم امکان پذیر است.

وی گفت: با عملکردهای نابخردانه رییس جمهور آمریکا در خصوص انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف پایتخت مسلمانان، ارتفاعات جولان به نام رژیم صهیونیستی و غیره، تروریستی خواندن نهاد قانونی و مردمی سپاه دور از انتظار نبود و تنها سبب خشنونت و بیزاری بیشتر مردم کشورمان از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار شد.

وی اظهار داشت: سپاهیان قهرمان ما به شایستگی تمام در مقابل دشمنان ملت، جان‌فشانی‌ها کردند و ملت ایران را در جایگاه ممتاز منطقه‌ای و جهانی قرار دادند.

ماموستا واوی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ و ۹۶ ، سپاه پاسداران در کنار مردم بود و توانست نقشه شوم فتنه‌گران داخلی و خارجی را خنثی کند و در مسئله عبور ایران از تحریم‌ها و تکمیل پروژه‌های نفتی نیز سپاه نقش مهم و اساسی را ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن توان مشاهده موفقیت های اقتصادی و اجتماعی کشور را ندارد، گفت: حضور سپاه در تمامی عرصه های پیشرفت و ترقی قوت قلبی برای کشور بوده به همین خاطر دشمن توان دیدن موفقیت های اقتصادی و اجتماعی کشور را ندارد.

امام جمعه سردشت بیان کرد: حضور سپاه در کنار روحانیت موجب قوت قلب و دلگرمی برای آحاد جامعه است و در واقع باعث دشمنی بدخواهان علیه نظام و انقلاب اسلامی می شود.

فرمانده سپاه سردشت هم در این دیدار روحانیون را یکی از ظرفیت های مهم کشور خواند و گفت: نظام جمهوری اسلامی به واسطه جانفشانی هزاران نفر از بهترین مردان و زنان این کشور تاسیس شده است.

موسی مرادی تصریح کرد: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رونق تولید که شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری است، به عنوان یکی دیگر از برنامه های خود در سال جاری مدنظر داریم که برای آنها تصمیمات خوبی گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات