سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت : متاسفانه به سبب عدم پرداخت بیمه‌ها به‌ویژه بیمه تامین اجتماعی با 130 میلیارد تومان طلب، پرداخت کارانه برای پزشکان کماکان یک سال و پرسنل 8 ماه عقب است.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۶۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگ بیمارستان ولیعصر(عج) اراک گفت: این پروژه تاکنون نزدیک به حدود 65 درصد پیشرفت داشته است و خوشبختانه با توجه به اینکه مسائل و مشکلات مالی آن با حمایت استاندار و نمایندگان برطرف شده امسال تمام تمرکز ما بر راه‌اندازی این مجموعه است.

وی افزود: در حال حاضر روند اداری به منظور خریداری وسایل تاسیسات و آسانسور درحال انجام است و با انجام این خریدها در اردیبهشت و خردادماه پیشرفت‌های خوبی را در این پروژه شاهد خواهیم بود.

جمالیان با بیان اینکه حدود 150 میلیارد تومان تا اتمام فیزیکی بنای این پروژه نیاز است، گفت: بخشی از این مبلغ را از طریق تسهیلات بانک ملت تامین می‌کنیم و مابقی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و در قالب اوراق مشارکت تامین خواهد شد. همچنین در بودجه عمرانی امسال هم نزدیک 30 میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به کارانه پزشکان و پرسنل علوم پزشکی گفت: متاسفانه به سبب عدم پرداخت بیمه‌ها به‌ویژه بیمه تامین اجتماعی با 130 میلیارد تومان طلب، پرداخت کارانه برای پزشکان کماکان یک سال و پرسنل 8 ماه عقب است.

ارسال نظرات