کینه آمریکا و صهیونیست‌ها از سپاه به خاطر نابودسازی داعش است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم، تروریستی اعلام شدن سپاه را معلول کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی بابت نابود کردن داعش برشمرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۶۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام اخیر دولت آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را خلاف موازین بین‌المللی خواند و گفت: اینگونه اقدامات تأثیری بر حرکت سپاه پاسداران در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و ملت ایران ندارد.

وی تروریست اعلام شدن سپاه پاسداران را مایه انسجام و وحدت در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد:  شاهد حمایت‌های گسترده مردمی از سپاه بودیم و دیدیم که چگونه مجلس، دولت و احزاب و گروه‌ها همه، به دفاع از سپاه پرداختند و امروز می‌توان گفت که سپاه پشتوانه ۸۰میلیونی در کشور دارد. 

سبحانی‌نیا اقدام دولت آمریکا را در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران چراغ سبزی برای رژیم صهیونیستی خواند و گفت: سپاه مورد خشم آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، چرا که آنها از سپاه ضربه‌های متعددی خورده‌اند.

وی با یادآوری تلاش آمریکا و صهیونیست‌ها جهت جایگزین کردن اسلام داعشی به جای اسلام واقعی و ناکام شدن این تلاش از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه جرثومه فساد داعش را از کشورهای عراق و سوریه ریشه‌کن کرد و نگذاشت که حامیان داعش به خواسته خود برسند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: مردم ما همانگونه که در این مقطع حمایت همه جانبه خود را از سپاه اعلام کردند در آینده نیز پشتیبان نیروهای مسلح خود خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار