خبرهای داغ:
سازمان بسیج اساتید استان همدان با انتشار بیانیه‌ای تصمیم سخیف رئیس جمهور آمریکا را در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۷۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

بسیج اساتید استان همدان اقدام خصمانه آمریکا را محکوم کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان با انتشار بیانیه‌ای تصمیم سخیف رئیس جمهور آمریکا را در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی محکوم و حمایت قاطع خود را از این نهاد مردمی اعلام کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در ادامه دشمنی‌های چهل ‌ساله ایالات ‌متحده آمریکا در مواجه با انقلاب اسلامی برگ دیگری از این خصومت دیرینه با تروریستی خواندن یکی از فداکارترین و مردمی‌ترین نهادهای برخاسته از انقلاب ورق خورد. اقدام اخیر آمریکا همانند بسیاری دیگر از اقدامات این کشور در صحنه بین‌المللی، بر خلاف اصول مصرح حقوق بین‌الملل است. نخستین باراست که یک کشور با تعریف خود از تروریسم، بخشی از یک دولت مستقل دیگر را تروریستی می‌خواند.

این اقدام آمریکا اقدامی واپس‌گرایانه در دنیای به ‌اصطلاح مدرن امروزی است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی و بخشی از حاکمیت کشور تاریخی ایران است که در طول چهار دهه گذاشته در همه صحنه‌های حمایت از مردم حاضر بوده است. چه کسی نمی‌داند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه داخل کشور و چه در مناطق دیگر جهان بزرگ‌ترین تشکل مبارزه با تروریسم است؟ برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایران تفاوتی ندارد در صحنه جنگ‌های تحمیلی و مبارزه با گروه‌های تروریستی چون داعش حاضر باشد، یا در مصاف با قهر طبیعت.

بحران سیل اخیر و حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم نشان از ماهیت مردمی نیروهای مسلح ایران اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

ما استادان بسیجی دانشگاه‌های استان همدان ضمن سپاس از همراهی همه‌جانبه ملت بزرگ ایران و نهادهای حاکمیتی مانند مجلس شورای اسلامی با سپاه انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پوشیدن لباس سپاه بسنده نکرده و طرح‌ها و لوایح قانونی را در مبارزه با آمریکا در اولویت قرار دهند.

امیدواریم شیطنت آمریکا درس عبرتی باشد برای نوع مواجه و برخورد با معاهدات استعماری و ذلت آفرینی همچونFATF . عزیزان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر هوشیار باشد و بدانند در جهان آنارشیک امروز، تفکیک نهادها و سازمان‌های بین‌المللی از قدرت و نفوذ ابرقدرت‌ها ممکن نیست و این استدلال که نظر آمریکا نظر FATF نیست! مخدوش، ساده‌اندیشی و باطل است. ازاین‌رو انتظار می‌رود نمایندگان محترم حداقل برای ثبت در تاریخ، اقدام واکنش قاطع عملی به این اقدام نابخردانه از خود نشان دهند.

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان ضمن ابراز تنفر و محکومیت از این اقدام غیرقانونی اعلام می‌دارد در کنار آحاد ملت بزرگ ایران از رزمندگان و مدافعان خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات