عصر امرو برای دومین بار مردم نوع دوست کهگیلویه و بویراحمد با اعزم کمک های خود به مناطق سیل زده همدردی خود را با سیل زدگان اعلام کردند، این محموله به همت مردم، سپاه فتح استان، استانداری و مجموعه های اداری استان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۸۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
در این مراسم فرماندهی سپاه فتح در خصوص کمک‌های ارسالی به سیل زدگان گفت: امروز دومین محموله بوده، که از استان جمع آورری و به سمت خوزستان ارسال می‌شود.
وی بیان کرد: ۳۱ کامیون از مناطق سردسیر اعزام شده و ۶ کامیون در مسیر و از مناطق گرمسیر بوده، که برای کمک به سوی خوزستان اعزام می‌شود، و بخشی دیگر از کمک‌ها توسط موکبی که در خوزستان بوده جمع آوری شده، که بین خانوارهار‌های ۴ الی ۵ نفره تقسیم خواهد شد.
وی افزود: محموله بعدی کمک‌ها در بخش وسایل خانگی نظیر گاز، فرش، و دیگر وسایل زندگی ارسال خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: از مجموعه‌های سپاه، بسیج، و دیگر نهاد‌های اداری و مردم کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم، در استان با اینکه دچار سیل بزرگی بودیم، اما نوع دوستی مردمان کهگیلویه و بویراحمد به همگان ثابت شد، و اولین کاروان‌ها کمک‌های آن‌ها اعزام شد، و امروز دومین بار کمک‌ها در قالب ۳۱ کامیون به مناطق سیل زده نظیر مناطق استان لرستان و خوزستان اعزام می‌شود.
احمدی افزود: در ادامه کمک‌ها با هماهنگی سپاه دیگر امکانات نظیر لوازم خانگی و در نهایتا برنامه‌های بازسازی در استان‌های لرستان، خوزستان را خواهیم داشت.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این مراسم گفت: از مجموعه سپاه فتح، استانداری و دستگاه‌های اداری کهگیلویه و بویراحمد برای اعزام کمک‌ها به مناطق سیل زده تقدیر و تشکر میکنم.
وی اظهار کرد: در این استان محرومیت‌هایی وجود دارد، اما همگام با دیگر مردم کشور اقدام به امداد رسانی به سایر نقاط کشور شد که جای تقدیر و تشکر دارد.
ارسال نظرات