فرمانده حوزه بسیج کارکنان شهید رجائی(ره) در گفتگو با بسیج:

450 نفر از بسیجیان کارمند آماده اعزام به مناطق سیل زده/ 55 پایگاه بسیج کارمندان در امر کمک رسانی فعال هستند

عبدی گفت: 55 پایگاه بسیج مستقر در اداره های استان مرکزی در امر کمک رسانی حضور مستقیم و فعال داشته اند که هم اکنون 30 گروه جهادی به استعداد 450 نفر آماده اعزام به مناطق سیل زده می باشند که در صورت اعلام اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۰۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سروان پاسدارعبدی فرمانده حوزه بسیج کارکنان شهید رجائی(ره) در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره اینکه سیل اخیر در کشور یک جهادی از خدمت رسانی را به وجود آورده است گفت: اگرچه این سیل تلخی هایی برای برخی از مناطق کشور به همراه داشت ولی با بسیج همگانی که توسط مردم ایجاد شد یک همبستگی و همدلی ملی برای خدمت رسانی را ایجاد کرد.

وی خدمت رسانی را سیاست اصلی سپاه دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس در مقاطعی چون دفاع مقدس،سازندگی،جهاد فرهنگی،جهاد علمی و پژوهشی،خدمت به مناطق محروم،حضور در مناطق زلزله زده و اکنون هم خدمت رسانی به مناطق سیل زده نقش آفرینی کرده است.

فرمانده حوزه بسیج کارکنان شهید رجائی(ره) با اشاره به اقداماتی که توسط این حوزه برای مناطق سیل زده انجام شده است عنوان کرد: از لحظات اول سیل در مناطق حوزه بسیج کارمندان استانداری مرکزی وارد عمل شده است و تاکنون اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده است.

وی با برشماری ارسال محموله هایی که تاکنون به مناطق ارسال شده اند بیان داشت: تعداد 27 یخچال،110 تخته فرش،350 کنسرو،30 هزار آب معدنی و دیگر وسایلی چون لباس و... تاکنون توسط این حوزه جمع آوری شده است و به مناطق ارسال شده که همچنان جمع آوری این کمک ها ادامه دادرد.

فرمانده حوزه بسیج کارکنان شهید رجائی(ره) با تأکید بر اینکه کمک های نقدی هم از دیگر اقدامات این حوزه به ماطق سیل زده است افزود: 55 پایگاه بسیج مستقر در اداره های استان مرکزی در امر کمک رسانی حضور مستقیم و فعال داشته اند که هم اکنون 30 گروه جهادی به استعداد 450 نفر آماده اعزام به مناطق سیل زده می باشند که در صورت اعلام اعزام خواهند شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات