جانشین سپاه کربلا به ضرورت ایجاد نشاط در میان جوانان در کنار تقویت جسمانی ورزشکاران، اظهار کرد: ورزش باید مشکل جوانان را حل کند و آن نشاطی که لازمه جوان جوانی است را به وجود بیاورد.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۴۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، جانشین سپاه کربلای مازندران، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و برخی از مسئولان و ورزشکاران استان در ساری برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ رضایی جانشین سپاه کربلا به ضرورت ایجاد نشاط در میان جوانان در کنار تقویت جسمانی ورزشکاران، اظهار کرد: ورزش باید مشکل جوانان را حل کند و آن نشاطی که لازمه جوان جوانی است را به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه هم اکنون اتفاقات خوبی در این عرصه در حال وقوع است  ادامه داد: در جاهایی یک رگه‌هایی از مشکلات وجود دارد که دولت به تنهایی قادر به حل آن نیست و حضور بسیج که به صحنه آمدن نیروهای مردمی است می‌تواند هر کار ناممکنی را ممکن کند.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ورزش بایستی آمیخته‌ای شود از قوای جسمانی و معنویت خاطر نشان کرد:  اینکه امام(ره) اشاره می‌کنند که ورزشکاران باید به علی (ع) اقتدا کنند یعنی اخلاق امیرالمومنین باید در بدنه ورزش جاری شود و باید در ورزش ممکلت ما نهادینه شود.

سرهنگ رضایی افزود: تقویت جسمانی در ورزش بخشی از کار است و باید در ادامه این ورزشکار با جوارح خود به کمک مردم و خدمت همنوعان بشتابد.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها