رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور خبر داد:

اعزام بسیج ورزشکاران در قالب اردوهای جهادی به مناطق سیل زده

رئیس بسیج ورزشکاران کشور با اعلام این مطلب که از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال، اردوهای جهادی در سطح کشور آغاز می شود، گفت: بسیج ورزشکاران برای بازسازی مناطق سیل‌زده در قالب گروه‌های جهادی اعزام می شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۵۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در  مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج ورزشکاران استان مازندران که با حضور جانشین سپاه کربلا و برخی از مسئولین ورزشی استان برگزار شد، به جایگاه و رتبه‌ نخست مازندران در جایگاه کشوری بسیج ورزشکاران و روند صعودی طی سال‌های ۹۳ تاکنون اشاره کرد و گفت: قطعا سازمان بسیج ورزشکاران مبنایش کمک به دستگاه ورزش و جوانان است و اساسا تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره)، هدفش کمک به دولت و مردم بود و یک نهاد مردمی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران  کشور مشارکت و هماهنگی‌های دو طرفه میان دستگاه‌ها و بسیج را حیاتی و کارگشا  دانست و ادامه داد: اگر نباشد این همکاری، این حرکت نتیجه نداده و ادامه پیدا نمی کند.

سردار آذرنوش یادآور شد: در هفته بسیج سال ۹۷ یک تفاهم‌نامه‌ای با وزارت کشور و سازمان بسیج ورزشکاران منعقد شد که طی آن طرح اردوهای جهادی در سطح کشور اجرایی شود.

وی با اعلام این مطلب که از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال،  اردوهای جهادی در سطح کشور آغاز می شود، گفت: راه‌اندازی اردوهای جهادی با هماهنگی وزارت ورزش انجام می شود  و بازسازی مناطق سیل‌زده در قالب گروه‌های جهادی کمک خواهیم کرد.

رئیس بسیج ورزشکاران کشور افزود: در سطح کشور ۴۶۰ شهرستان را در نظر گرفتیم که هر شهرستان یک گروه جهادی ۱۰ نفره تشکیل داده و به مناطق  سیل زده خواهد شد.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های مهم بسیج ورزشکاران طی سال‌جاری را برگزاری دومین کنگره شهدا در کشور در سال ۱۳۹۹ برشمرد و بیان کرد: اولین جلسه پیگیری این موضوع نیز در آینده‌ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم با قدردانی از زحمات حسینیان در بسیج ورزشکاران، حسن افشار با حکم سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا به سمت مسئول بسیج ورزشکاران مازندران منصوب شد، وی پیش از این، مسئولیت بسیج رسانه استان را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار