خبرهای داغ:
با حضور و همت گروه ویژه پیشتازان؛
با حضور و همت گروه ویژه دانش آموزی پیشتازان استان قم، برنامه پشتیبانی و حمایت از سپاه پاسداران با طرح سپاس سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۵۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با حضور رئیس سازمان دانش آموزی، مربیان، و دانش آموزان پیشتاز استان قم و در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل توهین سخیفانه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن نیرو‌های سپاه، برنامه نمادین «سپاس سپاه» در سالن جلسات بسیج دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار گردید.

در ابتدای این دیدار ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سازمان دانش آموزی آماده همکاری همه جانبه با سپاه پاسداران در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: اقدام نابخردانه آمریکا نه تنها نتوانست خللی در حرکت رو به جلوی نیرو‌های سپاه ایجاد کنند بلکه سبب همدلی بیشتر و نزدیکتر همه آحاد جامعه با این نیروی خدوم شد.

محمد ذاکر، فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی استان قم نیز در ادامه ضمن تشکر از حضور عوامل سازمان دانش آموزی استان قم و ابراز خرسندی از برنامه سپاس سپاه بیان کرد: امروز سپاه در بالاترین نقطه در عرصه‌های علمی و عملی قرار دارد به طوری که در رده‌های موشکی و مستشاری به موفقیت‌های کم نظیری دست یافته است.

وی خاطر نشان کرد: ما قدردان همه مردم ایران هستیم چرا که این حمایت‌ها ما را در عزممان ثابت قدمتر و هدفمان را نزدیکتر می‌نماید.

فرمانده بسیج دانش آموزی استان قم در انتها از حضور گرم پیشتازان در محل بسیج دانش آموزی استان قم تقدیر کرد و افزود: ما نیز آماده همکاری‌های بیش از پیش با سازمان دانش آموزی استان قم هستیم.
 
ویژه برنامه سپاس سپاه در قم برگزار شد

شایان ذکر است پس از انتشار خبر قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط رئیس جمهوری آمریکا سیل حمایت‌های داخلی و خارجی از این نهاد انقلابی انجام و همه گروه‌ها به صورت کامل پشتیبانی خود را اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها