رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل عصر یکشنبه ۱۰ منزل مسکونی در روستای شامکان سبزوار دچار آبگرفتگی شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۹۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدعلی جباری ثانی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به روان آب‌ها و سیلاب‌های اخیر در پی بارش‌های بی‌سابقه اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع آب‌گرفتگی در این منازل روستایی نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر در قالب دو تیم امدادرسان با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد در پی این بارش‌ها برخی از خانه‌های روستایی دچار آب‌گرفتگی شد که با تلاش نیرو‌های هلال‌احمر آب ۱۰ منزل روستایی تخلیه شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل، نیرو‌های هلال‌احمر این شهرستان از روز گذشته به حالت آماده‌باش درآمدند.

همچنین گفتنی است برخی از مسیر‌های روستایی در روز گذشته دچار آب‌گرفتگی و راه ارتباطی ۱۱ روستای ششتمد براثر سیل مسدود شد.

بخشدار بخش ششتمد سبزوار در این رابطه گفت: براثر بارش باران شدید و وقوع سیلاب، راه ارتباطی ۱۱ روستای این بخش مسدود شده است.

مجید کریمی افزود: بارش شدید باران موجب بسته شدن راه ارتباطی ۷ روستای دهستان شامکان و ۴ روستای دهستان ربع شامات بخش ششتمد سبزوار شده است.

وی با بیان اینکه حجم زیاد آب و عبور آن از روی جاده، سبب اخلال در رفت‌وآمد در این مناطق روستایی شده است، اظهار داشت: هم‌اینک اکیپ‌های راهداری و نیرو‌های هلال‌احمر برای بازگشایی این راه‌های روستایی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها