سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانش اموزی استان اردبیل گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون در قالب طرح یک کاسب یک دانش آموز ۱۵۰۰ نفر دانش آموز از اقلام کمک‌های مردمی بهره‌مند شده اند.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۰۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

کمک رسانی به ۱۵۰۰ دانش آموز محروم اردبیل در قالب طرح

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور تصریح کرد:  ۱۵۰۰ نفر از خانوار‌های دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار در مدارس مناطق محروم شناسایی و با مشارکت بسیج اصناف و بازاریان، بسیج سازندگی و سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل به این عزیزان کمک رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل نیز از اسفندماه سال جاری در استان اردبیل عملیاتی شد، افزود: اقلام مورد نیاز، ازجمله، کفش، حبوبات، لوازم بهداشتی، شویندگی، برنج و .. در قالب بسته‌های حمایتی و طرح یک کاسب یک دانش آموزی به دانش آموزان نیازمند مناطق محروم کمک رسانی شد.

نقی پور با قدردانی از خیرین استان، بازاریان و اصناف در امر کمک رسانی و عملیاتی نمودن این طرح بزرگ در سطح استان اردبیل گفت: امیدواریم بتوانیم با همدلی و اتحاد با سایر نهاد‌ها بتوانیم کمک رسانی‌های بیشتری در این زمینه برای دانش آموزان بی بضاعت و مناطق محروم داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: امروز دانش آموزان سراسر استان اردبیل علاوه بر جبهه فرهنگی و علمی در جبهه خدمت نیز کمک رسان و کمک حال مناطق سیل زده کشورمان بوده اند و تاکنون کمک رسانی‌های زیادی را برای منطق سیل زده کشور در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشته اند.

ارسال نظرات