سید ساجد یعقوبی
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هدف ترویج برنامه‌های قرآنی در مدارس استان، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی استان اردبیل به میزبانی شهر نیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری صبح امروز در بازدید از محل برگزاری مسابقات قرآنی در نیر اظهار داشت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی استان اردبیل به میزبانی شهر نیر برگزار می شود که برنامه ریزی های لازم در ارتباط با برگزاری باشکوه این مسابقات انجام یافته است.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به اهداف والای قرآن در بین دانش آموزان برای ما به عنوان یک لازمه مهم و اساسی حائز اهمیت و در این زمینه در تلاش هستیم تا دانش آموزان را به سمت برنامه های قرآنی سوق دهیم که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی بوده و امیدواریم مسئولان و مربیان آموزشی با ما همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از رشته های این مسابقه خبر داد و گفـت: برگزاری این مسابقات در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ، تفسیر ، عترت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، نماز، احکام، انشای نماز و اذان در نظر گرفته شده و دو هزار دانش آ موز در این مسابقه شرکت می کنند.

ناصری تصریح کرد: در مرحله آموزشگاهی 80 هزار نفر و درمرحله شهرستانی 24 هزارنفر دانش آموز شرکت کرده بودند که برنامه ریزی های لازم در این زمینه اندیشیده شده و درصدد هستیم این برنامه ها به بهترین شکل ممکن و در خور و شان قرآن برگزار شود تا بتوانیم خروجی های مورد انتظار را به دست آوریم.

وی بیان کرد: تداوم برنامه ها و مسابقات قرآنی در بین دانش آموزان بیش از پیش حائز اهمیت بوده و در تلاش هستیم تا برنامه های قرآنی را نهادینه سازی کرده و با فراگیر کردن این برنامه ها در استان به تمامی اهداف خود در راستای ترویج برنامه های قرآنی به سطح قابل قبولی دست یابیم.

ارسال نظرات