رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:

دفاع از سپاه یک وظیفه اعتقادی است / آمادگی جامعه دانشگاهی برای کمک به سیل زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران حمایت از سپاه را وظیفه جامعه دانشگاهی دانست و ادامه داد:.وظیفه اعتقادی و دینی ماست که از شان و منزلت سپاه دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۵۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به همراه روسای واحدهای دانشگاه آزاد در راستای حمایت از سپاه و با شرکت در پویش مردمی «من هم یک سپاهی ام»با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در این دیدار  با عرض تبریک روز پاسدار، با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود سپاه را بارقه های نور دانست و گفت: سپاه در گوشه و کنار این کشور ریشه پایدار و اصیل دارد و خیلی ها سعی کردند از آغاز انقلاب تا به امروز این نور را خاموش کنند اما نتوانستند.


دکتر حسین منصوریان اقدام رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه را بی نتیجه خواند و افزود: آمریکا میخواست واژه مقدس سپاه را از دهن ها بیاندازد و تصورش این بود با خطاب قرار دادن ترویست به این نهاد مقدس خواهد توانست این نور را خاموش کند اما نتوانست.


این مسئول دانشگاه با اشاره به خیزشی که در کشور برای حمایت از سپاه برپا شده ،تاکید کرد: هیچ کس قادر نخواهد بود عظمت کار سپاه در بحث علمی ،امنیتی و  فرهنگی  و یا در هر جای دیگر را کتمان کند.


وی با یادآوری سیل اخیر و کمک سپاه به مردم گفت: در کجای دنیا مرسوم است بالاترین مقامات نظامی تا پایان ترین آن ، در این حوادث به میدان بیایند .در فضای مجازی فیلم سردار بابایی را ساعت 3 نصف شب در حادثه سیل کیاکلا و نیز در سیل دوم در سواکوده دیدم این حضور را باید آن را قدر دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران حمایت از سپاه را وظیفه جامعه دانشگاهی دانست و ادامه داد: ما باید مدافع سپاه هم باشیم .وظیفه اعتقادی و دینی ماست که از شان و منزلت سپاه دفاع کنیم.


دکتر منصوریان با اعلام آمادگی دانشگاه از کمک به سیل زدگان هم گفت:هرجا سپاه نیاز به کمک ما داشت اعلام آمادگی می کنیم . 

تخریب صدردصدی 660 خانه در سیل مازندران


در پایان این دیدار هم سرهنگ بخشی گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده داد و گفت: از 12 شهرستان سیل زده بالغ بر 180 روستای پایین دست و 750 روستای بالای دست که درگیر برف بیش از یک و نیم متر بودند، الان به یک وضعیت سفید رسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا اولویت سپاه را ساخت منازل محرومین خواند و ادامه داد: قریب به 660 واحد مسکونی 100% در سیل تخریب شد که از این آمار قریب به 279 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است و قرار شد برای ساخت منازل مسکونی مددجویان سیل زده، کمک کار سازمان بهزیستی و کمیته امدادباشیم.

سرهنگ بخشی گفت: بنیاد مسکن با مبلغ 10میلیون و کمیته امداد با مبلغ 15 میلیون در ساخت ها خانه ها کمک می کنند، همچنین 40 میلیون وام به مددجویان سیل زده پرداخت میشود اما این افراد از نظر معیشتی دچار مشکل هستند و قادر به پرداخت وام نیستند.

وی کمک به سیل زدگان را وظیفه سپاه دانست و افزود: اگر خدا بخواهد ظرف 90 روز کاری باتوجه به ماه رمضان ،گروه های جهادی برای ساخت منازل پای کار بیایند. باتوجه به آنکه سیل زدگان هم استانی های ما هستند در بحث تجهیز اسباب و وسایل خانه هم که دغدغه ما بوده ، بعد از ساخت خانه ، لوازم خانه هم از قبیل(فرش ، موکت، یخچال و تلویزیون و ...) تامین شود.


سرهنگ بخشی در پایان  با قدردانی از حضور گروه های جهادی  دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در مناطق سیل زده از جامعه دانشگاهی خواست در این مسیر بیش از پیش کمک کار سپاه باشد تا مردم سیل زده صاحب خانه شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها