خبرهای داغ:
امام جمعه اصلاندوز:

آمریکا همواره از سپاه سیلی محکمی خورده است/سپاه در همه دوران تحریم توانسته شعله کار و توسعه را در کشور فروزان نگه دارد

امام جمعه اصلاندوز گفت:سپاه در همه دوران تحریم توانسته است شعله کار و توسعه را در کشور فروزان نگه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۶۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن محکومیت اقدام ننگین رییس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران،به چرایی بی نتیجه بودن توطئه آمریکا علیه سپاه از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:در چرایی اقدام ترامپ در تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران چند دلیل وجود دارد،استمرار تلاش‌های مذبوحانه در برابر حرکت انقلاب اسلامی و شکست آمریکا در مقابل عوامل اقتدار آفرین انقلاب،عامل اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران ایستادگی،فداکاری و بصیرت مردم،ایمان سپاه به نصرت الهی در قبال شناخت و عمل به آن،انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه و خدمت صادقانه سپاه به مردم که نمونه آخر آن سیل اخیر است.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره از سپاه سیلی محکمی خورده است گفت:اقدام ترامپ رئیس جمهور احمق آمریکا در تروریست نامیدن سپاه یکی از بدعت های بود که وی در نظام بین الملل گذاشت.

امام جمعه اصلاندوز افزود:این اولین بار در تاریخ است که یک بخش رسمی از نظام یک کشور به عنوان گروهی تروریستی اعلام می‌شود،نکته مهم این است که بسیاری از کارشناسان به دنبال دلایل این اقدام ترامپ رفته و دلایل مختلفی را ذکر کردند.

حجت الاسلام اسدزاده گفت:به نظر می رسد باید یک دلیل مهم را سرفصل این تصمیم ترامپ دانست و آن هم شکست هایی است که آمریکا در برابر سپاه در زمینه‌های مختلف متحمل شده است.

وی افزود:این حرکت ترامپ نمی‌تواند امر شتابزده و احساسی تلقی شود.این عقده و حقارت آمریکا در طول ۴۰ سال در حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اصلاندوز گفت:احتمالا نتوان برای عقده آمریکا از توانمندی های سپاه  اندازه تعیین کرد،چرا که سپاه در دهه نخست انقلاب در مقابل نقشه کودتا و آشوب و تحمیل جنگ،سپر امنیتی و دفاعی کشور بود و در همه دوران تحریم توانسته است شعله کار و توسعه را در کشور فروزان نگه دارد.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه سپاه و جریان مردمی وابسته به آن در جهان اسلام،محیط خاورمیانه اسلامی و خلیج فارس را برای آمریکا ناامن کرده است گفت: سپاه در ۱۵ سال گذشته پروژه های دولت سازی،ملت سازی،افزایش امنیت صهیونیست‌ها،تجزیه جهان اسلام و تسلط بر منابع برخی کشورهای اسلامی را ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه سپاه در جنگ اقتصادی دشمنان را شکست داده است گفت:این نیروی مردمی در جریان بلایای طبیعی مانند زلزله سرپل ذهاب یا سیل اخیر با سرعت تمام وارد شد.

امام جمعه اصلاندوز در پایان فرارسیدن سالروز تولد حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

گفتنی است،به جهت حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،امام جمعه اصلاندوز،فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی،روحانیون شهرستان و رییس هیات امنای مسجد امام حسین(ع) با لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نماز جمعه شهرستان اصلاندوز حاضر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار