خبرهای داغ:
وقتی رییس جمهور ۸روز پس از سیل می آید و نیروهای خدمتگزار را با کنایه آب را از اینور به اونور بردن نوازش می کنند نشان می دهد که کانون بحران کجاست؟
کد خبر: ۹۱۲۸۰۶۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

خبرگزاری بسیج قزوین: حضور سعید قاسمی در شب شیدایی با استقبال اقشار مختلف مردم همراه بود در یادواره هایی که بنام شهید آوینی گرفته شده است می توان کمترین نقش و حضور را به بنیاد شهید داد.
بنیادی که باید معرف شهدا باشد فقط پرونده شهدا را با دستگاه عریض و طویل یدک می کشد.
قلمی را دوستان در مواجهه با شب شیدایی به کار بردند که واقعا جای تاسف دارد و قرار است بر هرچیز و همه چیز بتازیم تا بگویند که هنوز زنده ایم و پایان کار ما نیست.
سعید قاسمی در خصوص انقلابی گری شهیدآوینی گفت؛ نفوذ لیبرال ها در ساختار نظام نهادینه شده است و معلمی که از روی پرچم آمریکا و اسراییل می پرد خاله جان و عمه جان من فرزندش را می فرستد زیر دست ایشان که تربیت شوند معلوم است که در بالا شهر آوینی تربیت نمی شود.
فساد از بالای شهر به پایین شهر می آید، ازجماران و لواسان نشین ها شروع می شود.
سخنان سردار قاسمی کاملا درست و منطقی بود، اگر صادق زیبا کلام انقلابی است بنده همان ضد انقلاب تندرو افراطی بمانم بهتر است. معلمی که وکیل مدافع دشمنان ملت باشد چه خدمتی جز خیانت به ملت و خون شهدا می کند؟
دوستان حرف از سیل ویرانگر و اتحاد میزنند که آمریکا در حال دشمنی می باشد. کسی منکر اتحاد ملت و اولویت ساماندهی و مرحم نهادن به زخم هایشان نیست. وقتی رییس جمهور ۸روز پس از سیل می آید و نیروهای خدمتگزار را با کنایه آب را از اینور به اونور بردن نوازش می کنند نشان می دهد که کانون بحران کجاست؟ اصلا وجود برخی در داخل کشور به منزله بحران است.
آقایان با خانواده شهیدی از قزوین مصاحبه دروغین می گیرند که وجود خارجی ندارد. از زبان خانواده شهدا به یادواره شهدا می تازند، به سوتی رسانه ها می پردازند اما هزاران سوتی آقایان درحق مردم را نمی بینند!
دغدغه دوستان شفیقتان سیل نیست بلکه فردوسی پور است و توییت مهناز افشار که حشدالشعبی نیایید تا قاچاقچی شیرخشک از آلمان بیاید!
۹۰درصد ثروت کشور دست دوستان هشتگ زن است! بهتر است کارکنید، زیر پتو توییت میزنند که بگوییم هنوز آقاخان زنده است.نقش اداره ارشاد و بنیادشهید،هنرمندان اسلامی و انقلابی در خصوص تفکر شهید آوینی چیست؟ در یک کلام! تعطیلی فرهنگ مبارزه با لیبرال ها در ساختار جامعه است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها