مسئول قرارگاه امام رضا علیه السلام چهارمحال و بختیاری از ارسال 6 محموله کمک های مردمی به مناطق سیل زده به ارزش ریالی 1 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۸۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رضا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه فعالیت این قرارگاه به صورت مردمی است اظهار کرد: قرارگاه امام رضا علیه السلام با همکاری خیرین در جهت رفع محرومیت زدایی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه قرار گاه امام رضا علیه السلام به سمت جوان گرایی حرکت کرده است، عنوان داشت: یکی از فعالیت هایی که در این قرارگاه انجام گرفته است کمک رسانی به مردم سیل زده در لرستان و خوزستان می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در قالب های  پزشکی، دامپزشکی، عمرانی و... خاطرنشان کرد: در دو روز نخست حادثه سیل در استان لرستان تجهیزات مورد نیاز مردم سیل زده و 140 نفر از جهادگران قرارگاه به منطقه ارسال و اعزام شدند.

وی با تاکید بر شرایط بحرانی خوزستان به دلیل آب گرفتگی شدید، بیان داشت: در استان خوزستان به شدت کمبود نیروی انسانی در جهت سیل بند به چشم میخورد که در این خصوص نیروهای انسانی جهت ساخت و بازسازی سیل بند به این استان اعزام شده است.

ابراهیمی از ارسال 6 هزار گونی جهت ساخت سیل بند به استان خوزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: موکب قرارگاه امام رضا جهت کمک رسانی به مردم سیل زده در مرحله دوم اعزام ها در این استان برپا میشود.

مسئول قرار گاه امام رضا علیه السلام استان به نیاز ضروری تیم پزشکی و دامپزشکی، سیار در استان خوزستان اشاره داشت و گفت:  5 تیم پزشکی متشکل از 25 پزشک متخصص داخلی، بهداشت محیط، پرستار و پزشک عمومی 1 اردیبهشت ماه  به همراه دارو مورد نیاز به مناطق سوسنگرد و حمیدیه اعزام می شوند.

ارسال نظرات