خبرهای داغ:
سازمان هواشناسی کشور با اعلام ورود سامانه بارشی جدید از امروز به کشور، برای بسیاری از مناطق کشور آغاز بارش باران تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۰۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه 17 فروردین ماه، سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و به تناوب تا اوایل هفته آینده در کشور سبب  بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد شد.

 

بر این اساس وضع هوای کشور طی روزهای چهارشنبه تا جمعه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

چهارشنبه 98/01/28: بارش باران برخی نقاط با رگبار و رعد و برق موقت در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و وزش باد شدید در استانهای آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، اردبیل و گیلان؛ سرعت باد بین 45 تا 70 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه بعد از ظهر 98/01/29 تا روز جمعه 98/01/30:  بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق  در استانهای لرستان، جنوب شرق ایلام، شمال و شرق خوزستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری.

به هموطنان عزیز مناطق هشدار داده شده،  توصیه می‌شود از آخرین پیش‌بینی و هشدارهای جوی اطلاع یافته و با رعایت نکات ایمنی از خسارات احتمالی اجتناب کنند؛ به سازمان‌های مسئول توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید به‌خصوص در ترددهای جاده‌ای و رخداد سیلابهای ناگهانی و موقت در مسیلهای کوهستانی مناطق یاد شده، به‌کار گیرند.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها