حقیقت این است که برای سیاستمداران غربی انسان و انسانیت اهمیتی ندارد ، آنها در زندگی مادی غرب غرق در شهوات حیوانی دنیا شده اند و فقط منافع نامشروعشان برایشان مهم است.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۱۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، امام خامنه ای در سخنرانی نوروزی شان در حرم مطهر رضوی اشاره فرمودند که سیاستمداران غربی افرادی وحشی هستند هر چند در ظاهر کت و شلوار اتو کشیده می پوشند و کیف سامسونت در دست دارند.

سیاستمداران غربی وحشیانی در لباس انسان

حقیقت این است که برای سیاستمداران غربی انسان و انسانیت اهمیتی ندارد ، آنها در زندگی مادی غرب غرق در شهوات حیوانی دنیا شده اند و فقط منافع نامشروعشان برایشان مهم است هر چند به دست آوردن این منافع به قیمت کشتن هزاران و بلکه میلیونها انسان تمام شود.


نمونه عینی این مساله استفاده آمریکای جنایت کار از بمب اتمی در ژاپن است . فروش سلاح به وهابی های کودک کش توسط کشورهای غربی از جمله آمریکا، فرانسه ، آلمان ، انگلیس و حتی سوئیس که باعث کشتار هزاران کودک بی گناه یمنی شده است نشان می دهد آنها فقط دنبال دوشیدن گاو شیرده وهابی هستند، ولو این کار منجر به کشتار هزاران هزار بی گناه اعم از کودک و پیر و جوان گردد.کشتن میلیونها ایرانی در قحطی خود ساخته توسط انگلیس در دوران قاجار نمونه دیگری از این خوی بد تر از حیوان غربی ها می باشد.


این سیاستمداران غربی گوی سبقت را از حیوانات وحشی هم ربوده اند زیرا در طول تاریخ هیچ حیوان درنده ای به اندازه آنها درندگی نکرده است بلکه اگر درندگی همه حیوانات در یک طرف قرار داده شود باز هم خوی درندگی این وحشی های مدرن بیشتر از حیوانات می باشد.


آنها نه تنها به مردم کشورهای دیگر رحم نمی کنند بلکه به مردم خود نیز رحم نمی کنند و مردم شرق و غرب عالم از دست این جانیان امنیت ندارند نمونه آن به قتل رسیدن روزانه چندین نفر از مردم آمریکا به ویژه سیاهپوستان آمریکا می باشد .


نمونه جدید برخورد خشن پلیس فرانسه با مردم معترض بود که تا کنون چندین نفر را کشته و تعداد بیشتری را نا بینا و دچار نقص عضو کرده اند.


 این وحشی گری ها ریشه در مبنای حیوانی غرب دارد که با کنار گذاشتن دین و معنویت و انسانیت فقط دنبال منافع مادی و حیوانی و شیطانی خود هستند، اما با شیوه های مختلف سعی می کنند خوی وحشی گری خود را پنهان کنند و خود را مدافع حقوق بشر و فرشته نجات انسان ها معرفی نمایند . انسانیت در غرب زیر سوال رفته و به سمت حیوانیت و وحشی گری و جاهلیت مدرن در حرکتند و باید این وحشی گری و جاهلیت مدرن سیاستمداران غربی را به مردم ایران و همه دنیا بشناسانیم تا کسی دنبال دل بستن به این جانیان نباشد.

 

نویسنده:محمدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها