معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی به مناسبت میلاد علی اکبر (ع)و روز جوان تاکید کرد: جوانی مظهر پاکی، انرژی، پشتکار و اراده است؛بی شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۱۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
جوانی مظهر پاکی، انرژی، پشتکار و اراده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روزجوان پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:
بی شک هر کجا شاهد ترقی و پیشرف چشمگیر بوده ایم نقش جوانان در آنجا بسیار پررنگ و محسوس بوده است.
جوانی مظهر پاکی، انرژی، پشتکار و اراده است. بی شک اعتلا ء. و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر برای همنوعانشان رقم می‌زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.
اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع)، جوان تاریخ ساز عاشورا، و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان، بالاخص جوانان با صلابت و پرافتخار شهرستان شاهرود شهر باصفا با مردمانی با صفا تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.
امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار همچون گذشته با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و درسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درجهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها