مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

بیشترین آسیب از فضای مجازی و رسانه وارد خانواده‌ها می‌شود

وی ابراز داشت: کارگروه‌های ویژه برای آموزش سواد رسانه‌ای به والدین دانش آموزان آموزش‌ها و مهارت‌های نظارت، کنترل و کار در فضای مجازی را می‌آموزد.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۸۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمد دستورانی شامگاه شنبه در گردهمایی مشترک شورای انجمن اولیا و مربیان، رؤسا و مدیران آموزش‌وپرورش استان سمنان، از تشکیل کارگروه سواد رسانه‌ای در این اداره کل خبر داد و تأکید کرد: بیشترین آسیب از فضای مجازی و رسانه وارد خانواده‌ها می‌شود و لذا این کارگروه برای مقابله با تهدیدات حوزه فضای مجازی ایجادشده است.

وی ادامه داد: رسانه و فضای مجازی امری بسیار مهم محسوب می‌شود لذا آموزش‌وپرورش باید به آن توجه ویژه داشته باشد و به همین منظور، کارگروه سواد رسانه‌ای در سطح استان با حضور اولیاء و مربیان تشکیل‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان، گفت: کارگروه‌های ویژه برای آموزش سواد رسانه‌ای به والدین دانش آموزان آموزش‌ها و مهارت‌های نظارت، کنترل و کار در فضای مجازی را می‌آموزد.

دستورانی گفت: دانش‌آموزان باید قبل از ورود به مدرسه از سوی خانواده‌ها آموزش‌هایی را ببیند و این‌یکی از سیاست‌های وزارتخانه و همچنین محورهای ایجاد کارگروه سواد رسانه‌ای محسوب می‌شود.

ارسال نظرات