درمراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و مسئولان استانی ، عملیات اجرایی مرحله سوم بیمارستان آیت اله خوانساری اراک آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۲۶۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ درمراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و مسئولان استانی، عملیات اجرایی مرحله سوم بیمارستان آیت اله خوانساری اراک آغاز شد.

همچنین بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی و بخش تشخیص زود هنگام سرطان و انبار داروئی و تجهیزات بیمارستان آیت اله خوانساری اراک به بهره برداری رسید.

همتی رئیس مجمع خیرین سلامت اراک در حاشیه این مراسم گفت : عملیات اجرایی فاز سوم مجتمع در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع در چهار طبقه آغاز شده که اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی لازم برای ساخت این فاز  توسط خیرین تأمین می‌شود و ۲۰ میلیارد تومان هم برای تجهیزات فاز سوم نیاز است که دانشگاه علوم پزشکی هزینه آن را تقبل کرده است.

وی افزود: فاز سوم این بیمارستان شامل اتاق‌های عمل، بخش جراحی و بخش Icu به همراه افتتاح واحد‌های جدید مرکز با استفاده از بالاترین تکنولوژی بیمارستان سازی آغاز شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت اراک اضافه کرد : در این بیمارستان در حال حاضر ۱۶۴ تخت بیمارستانی فعال است که ۱۰۰ درصد ضریب تخت‌ها اشغال است و ۴۰ نفر نیز روزانه در نوبت بستری هستند.

ارسال نظرات