۱۱هزار راکب موتورسوار در 100 روستای استان مرکزی دوره‌های آموزشی ارتقاء ایمنی و مقررات را گذراندند.
کد خبر: ۹۱۲۸۲۶۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عابدی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در جلسه آموزشی مسائل ایمنی ویژه موتورسواران روستائی در روستای صدرآباد در بخش مرکزی شهرستان زرندیه گفت: طرح ارتقاء ایمنی موتورسوران در روستای صدرآباد شهرستان زرندیه با حضور موتورسواران انجام شد که به پنچاه نفر از راکبان موتور سوار کلاه ایمنی اهدا گردید.

وی افزود: نکات ایمنی و آموزش مقررات راهنمائی و رانندگی و نابهنجاری های ترافیکی که منجر به تصادفات و تلفات روستاییان عزیز در راه‌های استان مرکزی می شود، ارائه شد.

عابدی به آمار آموزش های ارائه داده شده اشاره کرد و گفت: 11 هزار نفر راکب موتورسوار در 100 روستای استان مرکزی تاکنون در دوره های آموزشی ارتقاء ایمنی و مقررات شرکت کرده اند.

این جلسه  آموزشی با حضور مسئولان اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی و فرماندهی پلیس را ه شهرستان های ساوه و زرندیه و کارشناسان پلیس راه در مسجد جامع روستای صدرآباد از بخش مرکزی شهرستان زرندیه برگزار شد.

استفاده از موتورسیکلت جهت رفت و آمدهای درون شهری امروزه افزایش چشمگیری یافته و حوادث ناشي از موتورسيكلت از فراواني بالايي برخوردار است و اكثر قربانيان را جوانان تشكيل مي دهند.

42 درصد از متوفیان حوادث رانندگی درون شهری استان مرکزی را موتورسیکلت‌سواران تشکیل می دهند.

ارسال نظرات