مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در همایش سیاسی پایوران وسربازان گفت:سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، جنگ‌های سایبری ونفوذ در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۲۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سروان پاسدار سید محمد علی فروتن در جمع پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد اظهار داشت:زمانی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستند در مساله بنزین مارا به زمین بزنند وبرای ما مشکلات ومحدودیت‌هایی را ایجاد کنند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه با ایجاد پالایشگاه نفت کشورمان را به خودکفایی رساند؛ الان هم محیط برای آمرکایی‌ها بسیار ناامن شده وما بر پایگاه‌های آنان اشرافیت وتسلط کافی داریم.
وی در ادامه با بیان اینکه بحث اصلی دشمن هم اکنون در مورد برد موشک‌های ایران است افزود:بحث موشکی ایران برای آمریکایی‌ها بسیار ناخوشایند است؛ سپاه هرزمانیکه برای جامعه مشکلی پدیدار می‌شود در هر عرصه‌ای باشد در کنار نیرو‌های مردمی ومسلح پیشتاز ودر خط مقدم است؛ دشمن به این نتیجه رسیده است که برای ساقط نمودن نظام باید سپاه را به زمین بزند.
این هادی سیاسی در ادامه تصریح نمود: هدف اصلی دشمن از کار احمقانه اخیر وارد ساختن نام سپاه در لیست تروریستی تضیف نظام، امتیاز گرفتن وبه دنبال آن سرنگونگی نظام جمهوری اسللامی می‌باشد که با یاری خدا این هدف را به گور خواهند برد. فروتن همچنین افزود از امروز مسئولیت سپاه برای حل مشکلات کشور دو چندان شد و ما باید با اراده‌ای قوی‌تر در راهی که به آن ایمان داریم حرکت کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات