بوشهر-امام جمعه شهر دیر خواستار استفاده از ظرفیت جوانان شد و گفت: جوانان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها فعال و نقش آفرین بوده اند.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۴۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر در بردخونبا اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها فعال، نقش آفرین و باعث افتخار بوده‌اند و خود را برای پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی آماده می‌کنند.

امام جمعه دیر افزود: امروز جوانان در کنترل سیل حضور فعالانه دارند و در جنگ اراده‌ها خوش درخشیده‌اند که باید اراده، دین و باور آنان را قدر بدانیم و برای تقویت بنیه دینی و معنوی آنان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: آرزوی شیعه برای برپایی دولت کریمه با ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان محقق می‌شود که امیدواریم با زمینه سازی و رفتار و کردار مناسب، مبارزه با زشتی‌ها، امر به معروف و نهی از منکر این آرزوی همیشگی به عمل برسد.

حسینی ابراز داشت: در آغاز سال جدید شاهد سیلی در کشور بودیم که در چند استان درد و رنجی برای جامعه ایجاد شد و مسئولان حساس شدند و دستگاه‌های امدادی و خدماتی فعالیت کردند و در کنار این سیل، سیل مهربانی و اتحاد و کمک ایجاد شد و نیروهای جهادی، مردمی و یکدل در کنار هم قرار گرفتند.

امام جمعه دیر با تقدیر از همه اقشار و گروه‌ها در سیل اخیر گفت: امیدواریم بازسازی خرابی‌ها با اراده ملی تسریع شود و مردم با آرامش و امید به خانه‌های خود برگردند.

وی اظهار نظرها و اقدامات مقامات آمریکایی نسبت به سپاه را محکوم کرد و افزود: سپاه پاسداران نیرویی است که از اول انقلاب در صحنه بوده و همه نیروها و گروه‌ها از آن حمایت و همراهی کرده‌اند.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: این سال، سال فرصت‌ها است که باید تلاش کنیم از همه فرصت‌ها به صورت بهینه بهره ببریم و مردم از ثمرات آن استفاده کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها