رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به شعار رونق تولید گفت: امروز در برهه‌ای از زمان هستیم که نسبت به ادوار گذشته مسئولیت بیشتری داریم و دشمنان نظام در بر هم زدن نظام اقتصادی چشم دوخته اند.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۱۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
دشمنان نظام در بر هم زدن نظام اقتصادی چشم دوخته اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضامهدیان در نشست کمیته تحول اداری (شورای راهبری توسعه مدیریت) گفت: برای دستیابی به رشد و شکوفایی بهتر نیاز به برنامه ریزی مناسب عملیاتی و کاری با توجه به توانمندی‌های نیرو‌ها است.
وی با اشاره به شعار رونق تولید افزود: امروز در برهه‌ای از زمان هستیم که نسبت به ادوار گذشته مسئولیت بیشتری داریم و دشمنان نظام در بر هم زدن نظام اقتصادی چشم دوخته اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، نیروی انسانی را به عنوان نیروی موئلفه اصلی توسعه هر دستگاه دانست و بر برنامه ریزی کاری با توجه به توانمندی نیرو‌ها تاکید کرد.
وی با تاکید بر مسوولیت مردم و مسوولان در این برهه تصریح کرد: هر کسی در جایگاه خود مسئولیت دارد تا در استحکام انقلاب اسلامی تاثیرگذار باشد و هم خود باید حضور ویژه داشته باشیم و هم دیگران را به حضور در صحنه تشویق کنیم، زیرا مدیون شهدایی هستیم که خونشان را به پای این انقلاب نثار کرده اند.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت:همکاران باید درجهت رفع مشکلات اربا رجوع تلاش کنند وحدالامکان درخصوص راهنمایی وکارشناسی درحوزه خود گام بردارند.
در پایان کارشناسان این اداره نقطه نظرات و پیشنهادات خود در مورد برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برای سال ٩٨ اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها