خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری قزوین خبر داد:

اعطاء مرخصی تشویقی به زندانیان به مناسبت اعیاد شعبانیه

رئیس کل دادگستری استان قزوین از اعطای مرخصی تشویقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت اعیاد ماه شعبان المعظم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۳۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در بازدید از زندان مرکزی قزوین و در جمع مددجویان ضمن تبریک وتهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه خطاب به زندانیان حاضر گفت: بسیار خوشحال هستم که در این ایام خجسته و مبارک فرصتی فراهم شد تا در جمع شما باشم و از خداوند متعال می‌خواهم تا هر چه سریع‌تر مشکلات حل شده و شرایط آزادی شما فراهم شود.
وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضائی با مشارکت وهمراهی اداره کل زندان‌های استان تمام تلاش خود را در راستای کاهش ورودی به زندان و افزایش خروجی‌ها بکار بسته تا مسائل تربیتی و اشتغال زندانیان با تمرکز بیشتری دنبال گردد.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: با همکاری ستاد دیه استان در روزهای پایانی سال ۹۷ تعداد ۸۳ نفر از محکومین مالی از زندان آزاد شدند و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی اعلام نمود: زندانیان واجد شرایط که دارای تأییدیه اخلاقی زندان باشند در کمیسیون عفو به پرونده آنان رسیدگی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان در پایان بیان داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه به زندانیان واجد شرایط ۵ روز مرخصی تشویقی اعطا خواهد شد.
پیش از سخنان رئیس کل دادگستری، مدیر زندان گزارشی از روند اعطای عفو مقام معظم رهبری مدظله العالی و مرخصی نوروزی زندانیان ارائه نمود و اظهار داشت: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و اعطا عفو گسترده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۱۸۶۰ پرونده محکومین واجد شرایط مورد عفو و تخفیف واقع شدند که ۸۹۷ نفر از این تعداد منجر به آزادی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها