سردار یزدی گفت: امروز جوانان باید خود را برای عرصه‌های بزرگ الهی و معنوی آماده کنند و به سلاح علم، دانش و تقوا و از خودگذشتگی مجهز شوند.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۴۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ درباره ویژگی های فرماندهان حاضر در دوران دفاع مقدس گفت: فرماندهان آن دوران جوانانی بودند که در روز‌های انقلاب و بعد از انقلاب تمام تلاش خود را برای آماده سازی برای سربازی در رکاب امام زمان مهیا کرده بودند در آن‌ها روز‌های دفاع مقدس سعی داشتند تا هر روز نسبت به روز قبل برای میدان‌ها و عرصه‌های سخت آماده باشند.

وی افزود: فرماندهان ما در دفاع مقدس افکار خود را نه با حرف، بلکه با عمل به دیگران انتقال می‌دادند. آن‌ها به دنبال برپایی حکومت عدل الهی بودند و در برابر دشمن استقامت کردند.

سردار یزدی اظهار کرد: آن‌ها با اعمال خود عزت ملت ایران را به دشمنان نشان دادند. اگر امروز دشمن جرات حمله به ایران را ندارد به خاطر وجود جوانانی نظیر شهید حججی در کشور است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ درباره بهره گیری از جوانان برای فرماندهی در عرصه دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان در ابتدای انقلاب حکومت عدل الهی و حضرت مهدی (عج) را در ذهن داشتند و خود را برای این حکومت آماده کرده بودند و از هیچ فرصتی برای رشد خود فروگذار نبودند.

وی ادامه داد: امروز جوانان باید بدانند که باید خود را برای عرصه‌های بزرگ الهی و معنوی آماده کنند. آن‌ها باید برای حضور در این عرصه به سلاح علم، دانش و تقوا و از خودگذشتگی مجهز شوند. این‌ها کار‌هایی بودند که جوانان در ابتدای انقلاب انجام می‌دادند. تلاش آن‌ها رساندن خود به تراز سربازی حضرت امام زمان بود.

سردار یزدی عنوان کرد: امروز براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» اگر به جوانان اعتماد شود حتما موفق خواهیم شد.

ارسال نظرات