پيام تقدیر فرماندار و امام جمعه ابركوه از مردم

محمد کاظمی نسب فرماندار و سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه طی پیامی از مشارکت گسترده مردم شهرستان در کمک رسانی به سیل زدگان کشور تقدیر و تشکر کردند .
کد خبر: ۹۱۲۸۴۴۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد کاظمی نسب فرماندار و سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه طی پیامی از مشارکت گسترده مردم شهرستان در کمک رسانی به سیل زدگان کشور تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام بدین شهر‌ی باشد: «بسم الله الرحمن الرحیم

تعاونوا علی البر و التقوی..

ملت شریف و بزرگوار شهرستان ابرکوه

بار دیگر حضور مهربانانه و صمیمی، با دستان گرم و پر مهر شما مردم نیک اندیش در کاهش آلام و التهاب از خانواده‌های رنج کشیده و مصیبت دیده سیل اخیرموجب رضایتمندی هموطنان در مناطق سیل زده گردیده، اما گستردگی نیاز‌ها از ویرانی‌های به جای مانده، تلاش مضاعف و تداوم حضور شما مردم فهیم را می‌طلبد. اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر به دلیل مساعی شما در جمع آوری و ارسال وجوه نقدی و اقلام مورد نیاز شهر‌های سیل زده، این همت و حمیت بی بدیل و مثال زدنی را می‌ستاییم و ارج می‌نهیم. امید است با همکاری و همراهی بیش از گذشته با مسئولین ستاد‌ها و موکب‌های مستقر در شهرستان بر همسویی و تجمیع کمک‌های خود اهتمام نموده تا با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در رفع مشکلات مردم مصیبت دیده در حد توان و امکان کوشا باشیم. سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از خداوند متعال خواستاریم.»
انتهاس پیام/
ارسال نظرات