خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در نشست امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی مابین سپاه عاشورا، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل بهزیستی استان، اظهارداشت: اگر صفحات سرداران ما در شبکه‌های اجتماعی بسته می‌شود، نشان دهنده این است که دنیا صدای سپاه را می‌شنود.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۸۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی افزود: سپاه امروزه مأمن مستضعفان دنیاست و این است که نظام سلطه را ناراحت می‌کند. سپاه پیشتاز مبارزه در جنگ اقتصادی و جنگ نرم است. تلاش نظام سلطه برای ایجاد شکاف بین انقلاب و مردم با تلاش سپاه خنثی می‌شود و این رویکرد سپاه باعث می‌شود که آن ها مورد غضب اسکتبار قرار بگیرند. سپاه حافظ مردم است و هر وقت نظام احتیاج داشته باشد، وارد عمل می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکا فکر می‌کرد که ایران در جنگ اقتصادی و با تحریم‌ها فلج می‌شود، اما دید که نمی‌تواند با ایران همانند کره شمالی رفتار کند و این به برکت حضور سپاه است.

کلامی در مورد تفاهم‌نامه احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی مابین سپاه عاشورا، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل بهزیستی استان گفت: ارزش پروژه ۵۰ میلیارد تومان است که اجرای این طرح نشانگر مبارزه با محرومیت توسط نیروهای انقلابی است.

ارسال نظرات