در راستای مشارکت در پویش ملّی حمایت دانشگاهیان ایران از سیل‌زدگان کشور انجام گرفت:
دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در پویش ملّی حمایت دانشگاهیان ایران از سیل‌زدگان کشور که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم راه‌اندازی شده است، با کانون‌های بسیج اساتید همکاری کنند.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۹۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای خطاب به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی کشور، از آنان خواست تا در پویش ملّی حمایت دانشگاهیان ایران از سیل‌زدگان کشور که با همکاری این معاونت راه اندازی شده است، به نحو شایسته‌ای همکاری نمایند.

غفاری در این نامه با اذعان به اینکه متولی میدانی جمع‌آوری کمک‌های دانشگاهیان برای سیل زدگان در قالب کسر یک یا چند روز حقوق، سازمان بسیج اساتید کشور است، این پویش را در کاهش آلام هم وطنان آسیب دیده مؤثر دانست.

هفته گذشته پویشی باعنوان “پویش ملّی حمایت دانشگاهیان ایران از سیل‌زدگان کشور” با محوریت سازمان بسیج اساتید کشور و با حضور استادان دانشگاه‌ها برای کمک به سیل زدگان کشور راه‌اندازی شد که طی آن اعلام شد استادان دانشگاه با اعلام کسر حداقل یک روز از حقوق خود، در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

تاکنون چهره‌های برجسته زیادی از دانشگاهیان همچون علی اکبر ولایتی، محمدمهدی طهرانچی، مهدی گلشنی، ابراهیم کلانتری، منوچهر محمدی، موسی نجفی، ابراهیم متقی، فریدون عباسی، سید شمس‌الدین حسینی، سید محمد حسینی، فؤاد ایزدی، فهیمه فرهمندپور، محسن رهامی، حمیدرضا فرهمند، ابوالفضل شکوری، ابراهیم عزیزی، بیژن رنجبر، محمدرضا مردانی، نجفقلی حبیبی، محمد سلیمانی، داود مهدوی زادگان، محمود ملاباشی، اقبال شاکری، غلامرضا ظریفیان و محمدصادق کوشکی حمایت خود را از این پویش اعلام نموده و از سایر استادان و دانشگاهیان کشور دعوت کردند تا به این پویش بپیوندند.

 

ابلاغیه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم به دانشگاه‌های سراسر کشور

 

 

ارسال نظرات