نماینده ولی فقیه در سپاه :

مردم این باور را داشته باشند که نظام آنان را تنها نمی گذارد / خدمت رسانی چشمگیر کرمانی ها در حمیدیه

نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص عمده ترین مشکل مردم اهواز گفت : اولیه مسئله کنترل آب است ونکته دوم اینکه مردم این باور را داشته باشند که نظام جمهوری اسلامی آنها را تنها نخواهد گذاشت .
کد خبر: ۹۱۲۸۵۰۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن حضور در منطقه حمیدیه خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند مردم ما در برابر ناملایمات جسمانی استقامت خوبی دارند ، مواظب باشیم احساسات و روحیاتشان آسیب نبیند اظهار داشت : تکلیف همه ماست که این مردم خوب و مقاوم را که چهل سال انقلاب به برکت این مردم است را  کمک کنیم و اگر مشکلاتی دارند برطرف کنیم .

حاجی صادقی افزود : بعد از فرمان مقام معظم رهبری به وضوع دیدم نیروهای مسلح خصوصا سپاه با قوت و قدرت وارد میدان شده است .

وی تصریح کرد : نیروی زمینی چیزی نداشته که به میدان نیاورده باشد . در سراسر کشور هر جا لازم بود کار را به خوبی انجام داده است .

نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص عمده ترین مشکل مردم اهواز گفت : اولیه مسئله کنترل آب است ونکته دوم  اینکه مردم این باور را داشته باشند که نظام جمهوری اسلامی آنها را تنها نخواهد گذاشت .

وی گفت : همه مشکلات می گذرد درخواستی که از دوستان دارم این است که روحیه خودشان را حفظ کنند

این مقام مسئول در خصوص حضور مردم کرمان در کمک رسانی به مناطق سیل زده حمیدیه اظهار داشت : کرمانی ها حضور چشمگیری داشتند چون مردمی از جنس حاج قاسم سلیمانی هستند .

حاجی صادقی خاطر نشان کرد : آنچه که اینجا دیده می شود مصداق عمل صالح است یعنی همان چیزی که عامل حیات طیبه معرفی می کنند و ان شاالله با آن اخلاصی که دوستان دارند این عنایت را داشته باشند که بتوانند این مردم را نجات دهند همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند بهترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم است

ارسال نظرات
آخرین اخبار