مسئول سازندگی حوزه شهید مهدی باکری کرج در گفتگو با بسیج؛
پناهیان گفت: پس از نیاز سنجی های کامل توسط تیم شناسایی در منطقه سیل زده استان خوزستان بسیج سازندگی این حوزه یک تیم جهادی شامل ۱۰ پزشک متخصص به همراه دارو تجهیزات و ۱۰ آشپز به همراه مواد غذایی جهت خدمت رسانی اعزام استان خوزستان نمود.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۱۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان در گفتگو با بسیج گفت: پس از نیاز سنجی های کامل توسط تیم شناسایی در منطقه سیل زده استان خوزستان بسیج سازندگی این حوزه یک تیم جهادی شامل ۱۰ پزشک متخصص به همراه دارو تجهیزات و ۱۰ آشپز به همراه مواد غذایی جهت خدمت رسانی اعزام استان خوزستان نمود.

پخت دو هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده خوزستان

وی اظهار داشت:10 پزشک متخصص از جمله زنان و مامایی، عمومی،بهداشت محیط، ارتوپدی، متخصص داخلی،قلب،فیزیوتراپ و... همراه با کلیه تجهیزات و دارو در حال حاضر در مناطق شیرین دشت، حمیدیه،بستان،سوسنگرد در حال ارائه خدمات به تک تک مردم این استان هستند.

مسئول سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری بیان کرد: در محله کوت عبدالله که محل اسقرار و اسکان این گروه است با توجه به کمک های جمع شده از نوع مواد غذایی و وجه نقد در کنار خدمات پزشکی روزانه به طور مرتب ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین افرادی که خانه هایشان گرفتار سیل است و در چادر اسکان پیدا کرده اند پخش می شود.

پخت دو هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده خوزستان

پناهیان افزود: نیاز های مبرم مردم استان خوزستان در حاضر چادر مسافرتی،چکمه، گونی برای ایجاد سیل بند،پوشک بچه و شیر خشک و ... می باشد.و در حال حاضر تا زمان فرو کش کامل آب از این استان نیاز به نیروی انسانی نیست.

وی گفت:چون بیشتر مشکلات و مریضی های مردم تقریبا یک ماه بعد از سیل شروع می شود پس از برگزاری چندین جلسه با پزشکان مجرب و متخصص به این نتیجه رسیدیم که این کار جهادی فقط مختصص این چند روز نباشد و با برنامه ریزی شده و تقسیم کار بین پزشکان جهادگر به مدت ۶ ماه این طرح ادامه خواهد داشت و در هر ماه به مدت ۴ روز با یک تیم پزشکی ۱۰ نفر در این مناطق خدمات گسترده داده خواهد شد.

پخت دو هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده خوزستان

پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری در آخر گفت: از همه کسانی که به نوعی به مجموعه بسیج و سپاه اعتماد کامل دارند و کمک های خداپسندانه خود را به این نهاد های انقلابی جهت ارسال و خدمات به مناطق سیل زده می دهند کامل تقدیر و تشکر را دارم. و از همه عزیزان خواهشمند هستم که کمک های خود را به بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و مراکز تحت امرسپاه از جمله حوزه و پایگاه مقاومت در سطح استان البرز تحویل دهند تا هر چه سریع تر به این مناطق ارسال شود.

ارسال نظرات