خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان:

آمریکا و ایادی آن محکوم به زوال و نابودی هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: آمریکا و ایادی آن منفور ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی بوده و محکوم به زوال و نابودی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۴۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

آمریکا و ایادی آن محکوم به زوال و نابودی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی در دیدار با سرهنگ محمدمراد حسن‌آبادی فرمانده یگان ویژه انتظامی استان همدان با اشاره به کینه‌توزی‌های مقامات آمریکایی در قبال ملت و دولت جمهوری اسلامی اظهار داشت: این مواضع غیر عقلانی و زورگویانه نسبت به کشورمان چیز تازه‌ای نیست چراکه آنان اولین سیلی خود را در سال 58 و در جریان تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) از این ملت سرافراز و شهادت طلب خورده‌اند.

وی افزود: تا همین چند مدت پیش و با اطمینان کامل در حضور پس مانده‌های گروهک منافقین اعلام کردند انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید و ما برای ایام کریسمس به تهران خواهیم رفت اما دیدیم که به لطف خداوند متعال و روشنگری‌های حکیمانه رهبری و بصیرت ریشه‌دار مردم قدرشناس و همیشه در صحنه، بهار انقلاب در 22 بهمن سال گذشته با عزت و شکوه فوق تصور همچون اقیانوسی در جای جای کشور عطرافشانی کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مواضع صریح و عزتمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص سیاست‌های خصمانه دولت و مجلس ایالات متحده خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادی آن همواره منفور ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی بوده و محکوم به زوال و نابودی هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه برنامه‌ریزی و اعمال فشار استکبار جهانی در منطقه برای منزوی کردن اعراب جاهل و خوشگذران نتیجه داده و بسیاری از این حکومت‌ها اساس و مبانی اسلام را به کلی زیر پا گذاشته و خود را همچون برده‌ای ذلیل در اختیار شیاطین و طاغوتیان زمان قرار داده‌اند.
سردار مجیدی بیان داشت: صهیونیسم جهانی و دولت مستکبر و ظالم آمریکا خود را صاحبان این جهان می‌دانند و از این رو برای آنان سخت و غیر قابل تحمل است که ملتی بدون دخالت و تحمیل نظر از سوی آنان به اداره امور و مصالح کشور خود بپردازند.

وی یادآور شد: ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی به همه دنیا اعلام و ثابت کردیم که این دفاع از آن جهت مقدس است که پیر و جوان و زن و مرد این سرزمین برای زنده نگاه داشتن دین اسلام و میراث انبیاء و اولیاء الهی، عاشقانه و بدون هیچ بیم و واهمه‌ای سینه‌هایشان را در مقابل آماج گلوله و خمپاره های دشمن متخاصم سپر می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جای تعجب نیست اگر آنها سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی خطاب کنند؛ 6 سال میلیاردها دلار هزینه کردند تا شیرازه و اساس دو کشور عراق و سوریه را بر هم بزنند اما در نهایت چیزی جز شکست مفتضحانه عائدشان نشد و با زبونی و رسوایی سربازانشان را از این مناطق خارج کردند.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام عظمای ولایت و فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) جبهه مقاومت تا محو کامل اسرائیل غاصب و جعلی و نابودی کفر در سرتاسر جهان، به رسالت حسینی و تبلیغات زینبی خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ محمدمراد حسن‌آبادی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فخر جهان اسلام یاد کرد و افزود: دشمنان احمق ما که بنابر فرمایش امام سجاد (ع) باید شکرگزار حماقتشان باشیم، با این حرکت خود بر عزت و برحق بودن این نهاد مردمی و مقدس صحه گذاشتند.

آمریکا و ایادی آن محکوم به زوال و نابودی هستند

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات