نشست هماهنگی ستاد راهیان نور استان کردستان به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۴۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جمشید آزادی‌پور، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با توجه به جایگاه ستادی و نظارتی شورای هماهنگی سپاه بیت المقدس گفت: این شورا در جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در جهت ترویج فرهنگ غنی ایثار، جهاد و شهادت بهرهبرداری خواهد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین سند ملی راهیان نور اظهار داشت: از آنجا که کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف ایجاد اقدام‌های ضد فرهنگی دشمن است افزود: در همین راستا اردو‌های راهیان نور فرصتی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت مردم است و در چند سال اخیر شاهد نتایج موفق فرهنگی و بازخورد‌های خوب آن بوده‌ایم.

آزادی پور با بیان این که کمیته راهیان نور یکی از کمیته‌های هفت گانه شورای هماهنگی سپاه بیت المقدس است تصریح کرد: برنامه ریزی فرهنگی، سیاست گذاری محتوایی برای کاروان‌های راهیان نور از بهترین وظایف این کمیته است که انشاء ا... در فرآیند زمانی مشخص باهم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان محقق خواهد شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار، تشریح ارزش‌های دفاع مقدس برای دانش آموزان و نسل‌های آینده سرزمین ایران اسلامی از اهداف سفر‌های راهیان نور است.

در ادامه غلامی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری با هماهنگی اقشار اعزام راهیان نور به شهر گیلانغرب را آغاز خواهیم کرد و از آنجا که اعزام کاروان‌های راهیان نور ویژه دانش آموزان از تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۸ آغاز می‌شود، مصوب شد تمامی دستگاه ها، نهادها، ارگان‌ها و... در استان استان نسبت به حمایت و پشتیبانی از کمیته اعزام و تامین نیازمندی‌های مورد نیاز کاروان‌های دانش آموزی اقدام نمایند.

وی با اشاره به شعار سال (ما پیروز هستیم) بیان داشت: بر اساس تفاهمنامه و سهمیه ابلاغ شددر سال جاری ۱۷۰۰ نفر سهمیه اعزام خواهیم داشت که از این مجموع ۱۵۰۰ نفر سهم برادران و ۲۰۰ نفر سهم خواهران خواهد بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات