معاون سياسي و امنيتي استاندار مركزي مطرح کرد
معاون سياسي و امنيتي استاندار مركزي گفت: لازمه پيشرفت در كشور، جدي گرفتن فرهنگ آن جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۷۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي؛ بهروز اكرمي معاون سياسي و امنيتي استاندار مركزي در مراسم توديع و معارفه مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي، توجه به فرهنگ را لازمه موفقيت در همه عرصه هاي كشور خواند و گفت: در سطح كشور هر موضوع اجتماعي مانند ترافيك و رانندگي و... كه در جامعه ضعيف شمرده مي شود؛ از بي فرهنگي آن موضوع ياد خواهد شد كه اين نشان از اهميت فرهنگ‌سازی در انجام هر كاري است.

وي در ادامه با اشاره به حوادث سيل اخير در كشور افزود: لازمه پيشرفت در كشور، جدي گرفتن فرهنگ آن جامعه خواهد بود و نمونه اين حركت در سيل اخير برخي استان هاي كشور بود، كه مردم داوطلبانه و فداكارانه به همراه ديگر مسئولان به خدمت رساني مشغول شدند.

اكرمي همچنين خاطرنشان كرد: در حال حاضر حدود 27 سازمان و نهاد در سطح كشور با موضوع فرهنگي در حال فعاليت هستند كه با اين تعداد مسئوليت فرهنگي، بايد يك اتفاقي در جامعه بيفتد و البته هر كدام از آنها نيز در بودجه كشور سهمي دارند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري تصريح كرد : فعاليت اين تعداد از نهادها و سازمان هاي فرهنگي در كشور بايد به خروجي مناسب و مطلوبي در سطح جامعه منجر شود تا مشكلات در عرصه هاي فرهنگي كشور كاهش پيدا كند.

وي به جايگاه فرهنگي استان مركزي در كشور پرداخت و تاكيد كرد: استان مركزي يكي از استان هاي مفاخر كشور محسوب مي شود و مستندات فراواني براي اين موضوع وجود دارد؛ اين مفاخر توانسته اند خدمات ارزنده اي را به جامعه بشري ارائه دهند.

بهروز اكرمي گفت: مفاخر و گنجينه هاي علمي و فرهنگي استان بايد در يك چارچوبي تعريف شوند و اين مفاخر در سطح كشور بايد داراي جايگاهي شوند و رسيدن به اين مطلوب با دستورالعمل، بخشنامه و... امكان پذير نخواهد بود.

معاون سياسي و امنيتي استانداري تصريح كرد : جوان و شهروند امروز، بايد بداند چه استفاده اي از اين مفاخرمي تواند داشته باشد و باز توليد آن چگونه خواهد بود. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي اين وظيفه را بايد به خوبي انجام دهد.

وي در پايان افزود : يك مدير در نظام جمهوري اسلامي ايران بايد جنب و جوش و فعالیت داشته باشد وگرنه هرقدر هم كه عالم به آن كار باشد؛ نمي تواند اهدافش را سريع دنبال كند.

در پايان اين مراسم حجت الاسلام دانشي به عنوان مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي معرفي و از زحمات شريفي مديركل سابق نيز تقدير و قدرداني بعمل آمد.

ارسال نظرات