خبرهای داغ:

برگزاری نخستین فتوماراتن کشور در هفته گرامیداشت شوراها

نخستین ماراتن عکاسی کشور در شهر قزوین، روز دهم اردیبهشت ماه و به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۰۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آرش رشوند آوه، مديرعامل این سازمان و رئیس هیأت اجرایی جشنواره ملی عکس دارالسلطنه گفت: با توجه به اهمیت برگزاری ماراتن عکاسی به عنوان یک رویداد ملی در حوزه‌های گردشگری و هنری و حضور گسترده عکاسان برجسته از سراسر کشور در شهر قزوین، این رویداد همزمان با هفته شوراها برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری رویدادهای مختلف در شهر قزوین و مشارکت شهروندان و گردشگران در این رویدادها، بستر مناسبی را برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های گردشگری این کهن‌شهر در سطوح ملی و بین‌المللی فراهم می‌کند.
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: شهرداری قزوین اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه معرفي ظرفيت هاي گردشگری در سطح ملی انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری تور رسانه هاي داخلي و بين المللي ، جشنواره فرهنگ و سنن، بزرگداشت روز قزوین و... اشاره کرد و رویدادی همانند فتوماراتن نیز می‌تواند گام مؤثری در این مسیر محسوب شود.
گفتنی است؛ دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین در روزهای دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری و با محوریت مسیر گردشگری فرهنگی- تاریخی این شهر برگزار خواهد شد که روز اول آن به برگزاری نخستین ماراتن عکاسی کشور اختصاص دارد.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار