در جلسه بصیرت سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد بیان شد:

اقدام احمقانه امریکا نشان از افول تمدن غرب است/تاریخ به طور دائم در حال تکرار است

محمودی با محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام احمقانه آمریکا را نشان از افول تمدن غرب دانست و تاکید نمود که آمریکا به هر اقدامی برای نجات خود دست می‌زند، ولی مانند غریقی در مرداب گرفتار شده و هرچه دست و پا می‌زند بیشتر فرو می‌رود.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۱۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد رضا محمودی در ابتدای جلسه بصیرت سیاسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به بیان فراز‌هایی از مناجات شعبانیه پرداخت و بر لزوم بهره برداری معنوی از این فرصت الهی تاکیدکرد.

مسئول علمی ناحیه بسیج دانشجویی در ادامه به مرور وقایع مختلفی از تاریخ صدر اسلام همچون رویش‌ها وریزش‌های آن زمان اشاره و افزود از همان سال‌های اول آغاز دعوت پیامبر (ص) علاوه بر اسلام آوردن انسان‌های بزرگی همچون بلال حبشی، عمار یاسرو...، ریزش‌هایی نیز وجود داشت. به عنوان مثال در جریان شکنجه مسلمین توسط کفار عده‌ای از مسلمانان دوباره به کفر برگشتندو در جریان مهاجرت به حبشه عده‌ای در همانجا به مسحیت روی آوردند، ولی علیرغم همه‌ی این سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها، گوهر اسلام ناب توسط پیامبر (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) حفظ شد و در طول قرن‌ها به دست ما رسیده است که در عصر حاضر منجر به انقلاب اسلامی و احیای تمدن نوین اسلامی شده است.
وی بیان داشت این ریزش‌ها و رویش‌ها در انقلاب اسلامی ماهم در طول این چهل سال دیده می‌شود.
محمودی در پایان با محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام احمقانه آمریکا را نشان از افول تمدن غرب دانست و تاکید نمود که آمریکا به هر اقدامی برای نجات خود دست می‌زند، ولی مانند غریقی در مرداب گرفتار شده و هرچه دست و پا می‌زند بیشتر فرو می‌رود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات