خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان گفت: شعار «ارتش فدای ملت» در سیل اخیر به صورت آشکار نمایان شد و نیروهای مسلح در کنار نیروهای امدادی به کمک آسیب دیدگان پرداختند.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۲۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

شعار «ارتش فدای ملت» در سیل اخیر به صورت آشکار نمایان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نفربرهای دوزیست «بی تی آر» این تیپ برای امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند، بیان کرد: علاوه بر تجهیزات مهندسی، خودروهای سنگین، نیروی انسانی و تیم های امدادی بهداری تیپ شهید قهرمان نیز به مناطق سیل زده عزیمت کردند.

وی ادامه داد: کارکنان تیپ زرهی شهید «قهرمان دودانگه» همدان هدایای نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان کمک کردند که به زودی محموله کمک های این تیپ به مناطق سیلزده ارسال می شود.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان بیان کرد: شعار «ارتش فدای ملت» در سیل اخیر به صورت آشکار نمایان شد و نیروهای مسلح در کنار نیروهای امدادی به کمک آسیب دیدگان پرداختند.

امیر شاکرمی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی دارای ویژگی های برجسته‌ای همچون میهن دوستی و تعامل با مردم است و در زلزله سال ماقبل نیز نیروی زمینی ارتش اولین یگانی بود که در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافت.

وی یادآوری کرد: با توجه به مشکلات حاکم بر کشور در دوران طاغوت شامل بی عدالتی، نابرابری، نبود استقلال و آزادی، امام راحل از سال 42 با روشنگری و بصیرت افزایی تشکیل انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان افزود: ایشان با اشرافیت به توانمندی ارتش از این نیرو برای تشکیل حکومت دینی و اسلامی بهره گرفت.

امیر شاکرمی اضافه کرد: تعامل و ارتباط گیری ایشان با نخبه های نظامی موجب بیعت همافران ارتش در 19 بهمن با امام راحل شد.

وی ادامه داد: سال 57 نیز پدیده سیاسی به نام انقلاب اسلامی رخ داد و از آن زمان چالش بین غرب و شرق آغاز شد چراکه امام راحل تفکری مبتنی بر مردم سالاری دینی ارایه کرده بودند.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان گفت: دوراندیشی، تدبیر و درایت امام راحل موجب ایستادگی ایشان در برابر افرادی که انحلال ارتش را سر می دادند شد.

امیر شاکرمی ، 29 فرودین را سند تاریخی و یادگار امام راحل دانست و یادآوری کرد: این روز به نام ارتش قهرمان و حماسه آفرینی نیروی زمینی ثبت شده است.

وی ایجاد پیوند برادری بین مردم و ارتش، رعایت نظم و انضباط و سلسله مراتب، برگزاری آیین ارتش در روز 29 فروردین با ساز و برگ و نمایش اقتدار و توانمندی این نیرو را از مطالبات بنیانگذار کبیر انقلاب از ارتش جمهوری اسلامی دانست.

وی ادامه داد: امام راحل همچمنین بر وارد نشدن نیروهای مسلح در احزاب و گروه ها و دسته های سیاسی تاکید داشتند که ارتش این خواسته را نصب العین قرار داد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان خاطر نشان کرد: جنگ هشت ساله در حالی به کشورمان تحمیل شد که نظم و انضباط در نیروهای مسلح حاکم نبود و فرماندهی کل قوا را فردی نالایق به نام بنی صدر بر عهده داشت.

امیر شاکرمی افزود: نیروهای مردمی و سپاه در کنار ارتش وارد میدان نبرد شده و با انتصاب نابغه جنگ و مرد صداقت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی اتفاق های مبارکی در جنگ رخ می دهد.

وی اضافه کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای از علم، حماسه، حکمت، تدبیر، شهامت و شجاعت است و محصول هشت دفاع مقدس «ما می توانیم» و «ایستادگی در برابر تحریم ها» در 40 سال گذشته بوده است.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان ادامه داد: حفاظت و حراست از مرزها بر عهده ارتش گذاشته شده و اقتدار، امنیت و آرامش کشور به پشتوانه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، توانمندی نیروهای مسلح و مردم هوشیار و بصیر ایجاد شده است.

امیر شاکرمی با بیان اینکه نیروهای مسلح با بصیرت اجازه رخنه دشمن به کشور و ایجاد فاصله را نمی دهند اظهار داشت: کار احمقانه رییس جمهوری آمریکا، وحدت را در ایران بیشتر کرد و موجب شد بسیاری از کشورها که شناختی از سپاه پاسداران نداشتند به عظمت و اقتدار سپاه پی ببردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات