خبرهای داغ:
طی مراسمی از زحمات حجت الاسلام تقی خانی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ حسن عاشوری به عنوان سرپرست جدید نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین معرفی گردید.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۳۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مراسم تکریم و معارفه مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.
در این مراسم که با حضور سرهنگ دکتر حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)، سرهنگ کوچکخانی، معاون عقیدتی سپاه قزوین و جمعی از مسوولین برگزار گردید از زحمات حجت الاسلام تقی خانی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ حسن عاشوری به عنوان سرپرست جدید نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین معرفی گردید.
سرهنگ حسینی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام تقی خانی با تاکید بر اهمیت توجه و نقشه راه قرار دادن بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اسلامی در ادامه راه انقلاب اظهار کرد: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ملت شریف ما با انواع بدخواهی ها و دشمنی دشمنان دست و پنجه نرم کرده اند و امروز بیش از هر زمان دیگری آگاهیم که دشمن با همه افکار و دیدگاه ها و اقدامات ما در تضاد قرار دارد.

مراسم تکریم و معارفه مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین
وی ادامه داد: تکیه به نیروی جوان انقلابی و پیروی از منویات رهبر انقلاب آینده روشنی را برای انقلاب اسلامی ترسیم می نماید که همه ما باید برای تحقق این بیانیه و رهنمود های رهبر انقلاب تمام تلاش خود را به کار بندیم.
1004/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها