مسئولین شعب و دوایر ستادی مدیریت استان کرمان بانک ایران زمین، با هدف بررسی عملکرد شعب در ساختمان این مدیریت گرد هم آمدند.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۴۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، قاسم خواجویی مدیر استان کرمان این بانک، ضمن تبریک سال نو در جهت بررسی عملکرد شعب به لزوم اطلاع تمامی کارمندان از وضعیت شعب محل خدمت خود، اعم از مشتریان، مطالبات و مصارف تاکید کرد.

وی خطاب به مسئولین شعب گفت: مسئولین شعب موظفند گزارش گردهمایی ماهانه استان و اطلاعات مربوط به شعب تحت نظارت خود را با سایر همکاران در میان بگذارند و نسبت به برنامه ریزی و تدوین اهداف بازاریابی اقدام کنند.

خواجویی با تاکید بر ورود بانکداری به عصر دیجیتال و نظام های نوین پرداخت اظهار داشت: با توجه به چشم انداز تعیین شده بانک ایران زمین در سال 1400 و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال، لازم است تمام توان خود را جهت افزایش تعداد کاربران خدمات همراه بانک و آموزش به مشتریان به کار ببندیم تا بدین ترتیب شرایط را جهت رفاه حال بیشتر مشتریان بانک فراهم آوریم.

 در ادامه صفا معاون اجرایی استان بر لزوم تمرکز هر چه بیشتر بر اهداف تعیین شده و مدیریت و کنترل مطالبات شعب تا پایان سال با لحاظ تکریم مشتریان اشاره داشته و افزود: تمامی فعالیتها در بانک از جمله اقدامات بازاریابی، تحقق اهداف، وصول مطالبات، ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه و . . . تنها در سایه رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات بانکی توسط بانکداران ارزشمند خواهد بود درنتیجه باید با رعایت نکاتی از قبیل آراستگی ظاهری و کلامی، پوشش تعریف شده در بانک و تقویت خدمات شعب تصویر ذهنی ایده آلی از بانک ایران زمین برای مشتریان بانک بوجود آوریم.

ارسال نظرات